آینده کشور در گروه تعلیم و تربیت است
کد خبر: 4169366
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
استاندار کرمان:

آینده کشور در گروه تعلیم و تربیت است

محمدمهدی فداکار با بیان اینکه آینده کشور در گرو تعلیم‌ و تربیت و کاری است که امروز در آموزش‌وپرورش انجام می‌گیرد، گفت: اگر نسبت به مدارس و آموزش‌وپرورش کوتاهی شود جامعه ضرر می‌کند.

محمد مهدی فداکار استاندار کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، همایش مدیران مدارس همزمان با سراسر کشور با حضور استاندار کرمان، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان و جمعی از مدیران مدارس استان و ۵ دانش‌آموز برتر کرمانی و در ارتباط ویدئوکنفرانسی با حضور رئیس‌جمهور امروز، ۲۶ شهریورماه در دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در این جلسه با بیان اینکه با آغاز مدارس زندگی‌ها سامان پیدا می‌کنند، گفت: کوچکترین تصمیم آموزش‌وپرورش بر جمعیت بسیاری تأثیرگذار است. آموزش‌وپرورش کرمان دوران طلایی خود را می‌گذراند و در بخش‌های مختلف اقتصادی، بهره‌وری و... تلاش‌های بسیاری صورت گرفته است.

وی با اشاره به ارتباط خوب آموزش‌وپرورش کرمان با بخش‌های مختلف، اظهار کرد: آینده کشور در گرو تعلیم ‌و تربیت و کاری است که امروز در آموزش‌وپرورش انجام می‌گیرد. اگر نسبت به مدارس و آموزش‌وپرورش کوتاهی شود جامعه ضرر می‌کند.

استاندار کرمان تصریح کرد: دولت در دو بخش خدمات خوبی در حوزه آموزش‌وپرورش انجام می‌دهد که یکی رتبه‌بندی معلمان و دیگری ظرفیت‌سازی دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلمان است. هر اندازه معلمان قوی‌تری داشته باشیم دانش‌آموزان قوی‌تری خواهیم داشت و این تربیت امروز کمک می‌کند تا ۳۰ سال آینده معلمان به خوبی خدمت کنند.

فداکار عملکرد آموزش‌وپرورش استان کرمان را با توجه به گستردگی استان سخت و خوب دانست و اظهار کرد: آموزش‌وپرورش نقش بسیاری در حوزه‌های مختلفی دارد که آینده جامعه را تضمین می‌کند. بهترین قشر جامعه معلمان هستند که اثرگذاری بسیاری در جامعه دارند و امیدواریم همه ما توفیق کمک و پشتیباتی از فعالیت‌های آموزش‌و‌پرورش را داشته باشیم.

در پایان این مراسم ۵ دانش‌آموز برتر کرمانی که موفق به کسب رتبه‌های برتر کنکور شده بودند تجلیل شدند.

انتهای پیام
captcha