اعتمادسازی به جوانان تنها راه حل سریع مشکلات است
کد خبر: 4170322
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶

اعتمادسازی به جوانان تنها راه حل سریع مشکلات است

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان اعتمادسازی نسبت به جوانان تنها راه حل سریع مشکلات دانست و گفت: همه مدیران در هر جایگاهی که هستند باید بدانند ارتقای سرمایه اجتماعی با استفاده از ظرفیت جوانان یک نیاز اساسی است و باید حل مشکلات جوانان در اولویت قرار گیرد و جوانان را در فعالیت‌های مختلف جامعه مورد توجه قرار دهیم.

حجت الاسلام قرائی رئیس اوقاف شهرستان گرگان

حجت‌الاسلام امین قرائی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان در حاشیه رویداد ملی نما در گفت‌وگو با ایکنا گلستان گفت: مهمترین ویژگی این رویداد اصل خرد جمعی بوده که خدای متعال در آیه 13 سوره شوری تحت عنوان اصل مشورت به پیامبر اکرم(ص) تأکید کرده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان با تأکید بر جوان بودن شرکت کنندگان، بیان کرد: دومین ویژگی رویداد، اجتماع جوانان بوده، لذا عقل های نو و تازه بدون دل مشغولی و غرق شدگی در دریای متلاطم روزگار به صورت داوطلبانه به حل مشکلات اجتماعی پرداخته‌اند.

حجت‌الاسلام قرائی با اشاره به اینکه باید روی معنویت افراد متمرکز شویم، ادامه داد: کل رویداد و ایده‌ها با هدف پوشش دهی و تسهیلگری معضلات اجتماعی و فرهنگی به نحوی تحت پرچم قرآن قرار گرفته و هرکدام مؤلفه‌های قرآن بوده که به صورت غیرمستقیم به ترویج قرآن می‌پردازند.

وی با اشاره به تعداد اندک تیم‌های شرکت کننده، گفت: این امر نشان دهنده این است که به نسل جوان اعتماد نکرده‌ایم، لذا با داشتن فرهنگ ها و علوم مختلف در اقصی نقاط کشور و گسترش و بومی‌سازی‌ این رویداد، تعداد افراد شرکت کننده بیشتر شده و مسئولان می‌توانند با بهره‌گیری از جوانان به حل مشکلات جامعه بپردازند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان گفت: همه مدیران در هر جایگاهی که هستند باید بدانند ارتقای سرمایه اجتماعی با استفاده از ظرفیت جوانان یک نیاز اساسی است و باید حل مشکلات جوانان در اولویت قرار گیرد و جوانان را در فعالیت‌های مختلف جامعه مورد توجه قرار دهیم.

انتهای پیام
captcha