اهل قلم نقش مؤثری در تبیین فرهنگ دفاع مقدس دارند
کد خبر: 4170610
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

اهل قلم نقش مؤثری در تبیین فرهنگ دفاع مقدس دارند

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز با اشاره به اینکه استان البرز غنای هنری خوبی در حوزه نویسندگی و شعر دارد، گفت: شاعران و صاحبان قلم در البرز وظیفه دشواری در قبال تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند.

علی معدنی پور، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز

به گزارش ایکنا از البرز، علی معدنی‌پور، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز روز شنبه، یکم مهرماه در جمع شاعران و نویسندگان دفاع مقدس و آیینی البرز اظهار کرد: آنچه که امروز عزت ایران اسلامی را در جهان رقم زده جانفشانی، ایثار و آزادگی مردان و زنان این سرزمین در هشت سال جنگ تحمیلی و صبر و استقامت همسران و خانواده معزز آنان است.

وی افزود: نویسندگان و شاعران می‌توانند با نشستن پای صحبت همسران، مادران، پدران و فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران جلوه‌هایی خاص را با هنر قلم خود به تصویر بکشند و تجربه نشان داده استقبال نسل کتابخوان از این آثار گستره وسیعی پیدا کرده است.

معدنی‌پور با اشاره به اینکه استان البرز غنای هنری خوبی در حوزه نویسندگی و شعر دارد، تصریح کرد: شاعران و صاحبان قلم در البرز وظیفه دشواری در قبال تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند و هنرمندانه می‌توانند در این مسیر گام بردارند و از فرصتی که در اختیار دارند به نحو شایسته بهره‌برداری کرده و نوجوانان و جوانان را در مسیری که سربلندی آنان و در نهایت کشور را به همراه دارد سوق دهند.

این مسئول با بیان اینکه هدف از دورهمی با خانواده صاحبان اندیشه و قلم ایجاد فضای مناسب برای هم‌افزایی است، گفت: کتابخانه‌های عمومی در استان البرز فضای مناسبی برای گردهمایی شاعران و نویسندگان و اهالی قلم و تبادل نظر با کتابداران و کتابخوانان است.

لازم به ذکر است در این مراسم شاعران و نویسندگان هر یک ارائه کوتاهی از آثار خود را داشته و در پایان نیز از آثار آنان نیز رونمایی و با اهدای لوح و تندیس تجلیل شدند.

انتهای پیام
captcha