برگزاری جشن امامت حضرت مهدی(عج) در 1700 مدرسه البرز
کد خبر: 4170950
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲

برگزاری جشن امامت حضرت مهدی(عج) در 1700 مدرسه البرز

رئیس شورای هماهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز با بیان اینکه یوم‌الله نهم ربیع‌الاول روز شادی منتظران و زمانی برای تجدید میثاق با امام حاضر(عج) است، گفت: یک هزار و ۷۰۰ مدرسه استان البرز جشن امامت حضرت ولی‌عصر(عج) را برگزار می‌کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا ابراهیمیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا ابراهیمیان، رئیس شورای هماهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با بیان اینکه یوم‌الله نهم ربیع‌الاول روز شادی منتظران و زمانی برای تجدید میثاق با امام حاضر(عج) است، گفت: یک هزار و ۷۰۰ مدرسه استان البرز جشن امامت ولی‌عصر(عج) را برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی آموزش و پرورش تربیت شهروند عصر ظهور است و یک راهكار تحقق آن آشنایی دانش‌آموزان با حضرت مهدی(عج) است، افزود: در این جشن‌ها سعی می‌شود تا فرهنگ تلاش، پشتكار و انتظار در دانش‌آموزان ایجاد شود و آنها برای عصر ظهور و فرج امام زمان(عج) آمادگی پیدا كنند.

رئیس شورای هماهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز بیان کرد: توزیع شیرینی و پذیرایی از دانش‌آموزان از برنامه‌های این جشن‌هاست و در این برنامه‌ها دعای سلامتی و فرج امام زمان(عج) توسط دانش‌آموزان و معلمان به‌صورت دسته جمعی قرائت خواهد شد.

وی در پایان برپایی نمایش‌های زورخانه‌ای، سرود، مداحی، مسابقه و سخنرانی‌های روشنگری و تبیینی را از برنامه‌های تدارک دیده شده برای جشن‌های میثاق با حضرت صاحب‌الزمان(عج) در استان البرز عنوان کرد و گفت: در کنار این برنامه‌ها ۳۵۰ مسجد نیز ویژه‌برنامه‌های آغاز امامت و ولایت حضرت صاحب‌الزمان(عج) را در استان برگزار می‌کنند.

انتهای پیام
captcha