غرفه حجاب و عفاف کانون‌های مساجد اردبیل افتتاح شد
کد خبر: 4171460
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵
با نام «نسل نور و غرور»؛

غرفه حجاب و عفاف کانون‌های مساجد اردبیل افتتاح شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: هم‌زمان با برپایی نمایشگاه «مهر و ماه» در محل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل، غرفه حجاب و عفاف کانون‌های مساجد با عنوان «نسل نور و غرور» آغاز به کار کرد.

غرفه حجاب و عفاف کانون‌های مساجدبه گزارش ایکنا، به نقل از فهما اردبیل، مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، چهارم مهرماه، ضمن اعلام این خبر گفت: هم‌زمان با برپایی نمایشگاه «مهر و ماه» در محل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل، غرفه حجاب و عفاف کانون‌های مساجد با عنوان «نسل نور و غرور» آغاز به کار کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: فعالیت‌ها و برنامه‌های این غرفه با محوریت ترویج فرهنگ معنوی حجاب و عفاف در بین نوجوانان و جوانان طرح ریزی شده است.

وی خاطر نشان کرد: نماد استفاده از چادر، پوستر‌های تبلیغی فرهنگ حجاب و عفاف از گذشته تا حال، نقاشی کودکان، دلنوشته «حس خوب»، توزیع کتابچه‌های تبلیغی حجاب و عفاف و سایر برنامه‌های فرهنگی و هنری از جمله فعالیت‌های است که در این غرفه به بازدیدکنندگان ارائه خواهد شد.

آمون گفت: این نمایشگاه از ۴ تا ۷ مهرماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ و ۱۶ الی ۲۲ در نمایشگاه بین المللی دایر است و از همه علاقمندان دعوت می‌شود تا از این نمایشگاه بازدید کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: نسل امروز نیازمند آگاهی‌بخشی در حوزه حجاب و عفاف است و بیش‌ترین برنامه‌های فرهنگی کانون‌های مساجد به حوزه فرهنگ حجاب و عفاف ویژه نوجوانان و جوانان اختصاص یافته است.

انتهای پیام
captcha