امکانات تحصیلی برای ۱۰۰۰ دانش‌آموز خوزستانی با کمک خیران تهیه شد
کد خبر: 4172355
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
در سال گذشته

امکانات تحصیلی برای ۱۰۰۰ دانش‌آموز خوزستانی با کمک خیران تهیه شد

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به کمک خیران در جشن عاطفه‌های سال گذشته، گفت: از محل این کمک‌ها برای یکصد هزار دانش‌آموز نیازمند استان کتاب درسی و امکانات تحصیلی تهیه شد.

مسعود حمیدی‌نژاد، مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان

به گزارش ایکنا از خوزستان، مسعود حمیدی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان امروز، 9 مهرماه در مراسم نمادین نواختن زنگ عاطفه‌ها، اظهار کرد: امروز زنگ عاطفه‌ها با همکاری کمیته امداد در استان خوزستان نواخته شد و خوشبختانه همه دانش‌آموزان سراسر استان کمک بسیار خوبی کردند.

وی با بیان اینکه در استان خوزستان بیش از ۵۰ هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد هستند، افزود: سال گذشته، کتب درسی و امکانات تحصیلی مورد نیاز حداقل ۱۰۰ هزار دانش‌آموز را تأمین کردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در این چند روز با همکاری کمیته امداد و بسیج دانش‌آموزی حدود ۴۸ هزار بسته شامل کیف و نوشت‌افزار میان دانش‌آموزان خوزستانی توزیع شد؛ از این تعداد، ۱۲ هزار بسته توسط منطقه آزاد اروند توزیع شد و ۱۲ هزار نیز امروز توزیع می‌شود. پیش‌بینی می‌شود تعداد بسته‌های کیف و نوشت افزار از مرز ۱۰۰ هزار بسته بگذرد.

وی گفت: هیچ دانش‌آموزی نباید به دلیل فقر مالی از درس خواندن باز بماند. حتماً امکانات مورد نیاز تحصیلی دانش‌آموزان را تأمین خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم هیچ دانش‌آموزی به بهانه نداشتن کیف و کتاب و امکانات، از تحصیل بازبماند.

انتهای پیام
captcha