مراسم تشییع و خاکسپاری «حجت‌الاسلام حسینی» در دورود برگزار شد + عکس
کد خبر: 4173293
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰

مراسم تشییع و خاکسپاری «حجت‌الاسلام حسینی» در دورود برگزار شد + عکس

پیکر مطهر عالم مجاهد حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحمید حسینی، مدیر سابق حوزه علمیه دورود پنج‌شنبه، ۱۳ مهرماه تشییع و به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع مدیر سابق حوزه علمیه دورودبه گزارش ایکنا از لرستان، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر عالم روحانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحمید عظیمی حسینی، مدیر سابق حوزه علمیه شهرستان دورود پنج‌شنبه، ۱۳ مهرماه با حضور حجت‌‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان، برخی ائمه جمعه، روحانیون و مسئولان استانی و قشر‌های مختلف مردم از محل مصلی نماز جمعه دورود به سمت گلزار شهدا برگزار شد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحمید حسینى ١١ مهرماه مصادف با ١٧ ربیع‌الاول پس از ٩ دهه عمر پربرکت و مجاهدت و تلاش خالصانه دار فانى را وداع گفت و روح پرفتوح ایشان به ملکوت اعلى پیوست.

به همین مناسبت آیت‌الله احمد مبلغی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری پیام تسلیتی صادر کرد که متن پیام به شرح زیر است: 

«ارتحال عالم ربانی حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین سید حمید حسینی درودی موجب تأثر گردید.  

این عالم بزرگوار در ارتباط مستمر با مردم و دارای صفایی بی‌نظیر بود و همواره به ارائه خدمات و گسترش معارف دینی در ناحیه شهرستان دورود اهتمام می‌ورزید. 

زهد و وارستگی  داشت و حمایت و دفاع از انقلاب اسلامی ویژگی او به حساب می‌آمد. ارتحال این عالم زاهد را به مقام معظم رهبری، مردم شریف شهرستان درود و حومه و به بازماندگان آن عالم ربانی تسلیت عرض می‌کنم».

انتهای پیام
captcha