آیین بزرگداشت هفته وحدت در سلماس برگزار شد
کد خبر: 4173356
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

آیین بزرگداشت هفته وحدت در سلماس برگزار شد

آیین بزرگداشت هفته وحدت با حضور فرمانده سپاه سلماس و سران عشایر در این شهرستان برگزار شد.

سیدکاظم میرکاظمی‌زاده، فرمانده سپاه سلماسبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سیدکاظم میرکاظمی‌زاده، فرمانده سپاه سلماس امروز 14 مهر در آیین بزرگداشت هفته وحدت که با حضور سران عشایر و طوایف در مسجد جامع روستای زین‌دشت منطقه لکستان این شهرستان برگزار شد، گفت: ضمن تبریک میلاد نبی‌اکرم(ص) و هفته وحدت بر تمام مسلمین، لازم است یادآوری کنیم وحدتی که اکنون در سراسر کشورمان حاکم است یک هدیه و عطیه الهی است.

وی با بیان اینکه، وحدت در دیدگاه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری یک امر الهی است که نشات گرفته از تعالیم قرآنی است، ادامه داد: چنانچه وحدت موجود تقویت شود، می‌توان برای رفع مشکلات گام‌های بلندی برداشت.

فرمانده سپاه سلماس خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) با ایجاد وحدت بین اقشار مختلف مردم توانستند پیروزی انقلاب را رقم بزنند، و امروز هم مقام معظم رهبری با ادامه این راه نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

میرکاظمی‌زاده بر ضرورت اهتمام در راستای جهاد تبیین تاکید کرد و گفت: خدمات و اقدامات نظام اسلامی باید تبیین شود، چراکه در این صورت می‌توان موجی از نشاط اجتماعی و امید را در جامعه اسلامی جاری و ساری کرد.

انتهای پیام
captcha