برپایی کارگاه‌های آموزش مهارت‌های زندگی در خراسان‌شمالی
کد خبر: 4174184
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴

برپایی کارگاه‌های آموزش مهارت‌های زندگی در خراسان‌شمالی

کارگاه‌های آموزش مهارت‌های زندگی با هدف نشر و ترویج سبک زندگی اسلامی در خراسان‌شمالی به همت حوزه فرهنگی ستاد هماهنگی کانون مساجد خراسان‌شمالی در آستانه 19 مهر در این استان برگزار می‌شود.

برپایی کارگاه‌های آموزش مهارت‌های زندگی در خراسان‌شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد خراسان‌شمالی، با همراهی کانون فرهنگی ـ هنری شهید باهنر روستای پشت بام و نیز کانون فرهنگی ـ هنری شهید یار محمدزاده روستای حصار عیسی هر دو از توابع شهرستان جاجرم این کارگاه برگزار می‌شود.

همچنین امروز دوشنبه 17 مهرماه، این کارگاه‌ها که با عنوان کلی زندگی پویا برنامه‌ریزی شده، ابتدا در کانون فاطمیون شهرستان فاروج برگزار می‌شود و پس از آن نیز کانون امام موسی کاظم (ع) میزبان خواهد بود.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله پاکدامن، و حجت‌الاسلام علی رنجبر در خصوص مهارت‌های زندگی و آگاهی‌های پیش از ازدواج و انتخاب همسر مسائل را مطرح و راهکارهای آموزشی را برای مخاطبان در اینن کارگاه‌ها ارائه می‌دهند. 

براین اساس تاکنون و از ابتدای سال، 17 کارگاه آموزشی با موضوعات آگاهی‌های پیش از ازدواج و اتخاب همسر، جمعیت و تربیت فرزند، سواد رسانه و مهارت‌های زندگی همسران برگزار شده است.

یادآور می‌شود، این کارگاه‌ها ویژه 19 مهرماه، سالروز سفر تاریخی و پربرکت رهبر انقلاب به استان خراسان‌شمالی و با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

انتهای پیام
captcha