نیر، میزبان جشنواره شعر طنز اردبیل شد
کد خبر: 4177224
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵

نیر، میزبان جشنواره شعر طنز اردبیل شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیر گفت: دومین جشنواره شعر طنز استان اردبیل با میزبانی این شهرستان و با همکاری موسسه فرهنگی و هنری بامداد اشراق برگزار خواهد شد و دبیرخانه این رویداد ادبی و فرهنگی برای دریافت آثار فعال شده است.

جشنواره شعر طنز استان اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل، رحمان زمانی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیر، ۳۰ مهرماه، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: دومین جشنواره شعر طنز استان اردبیل با میزبانی شهرستان نیر و با همکاری موسسه فرهنگی و هنری بامداد اشراق برگزار خواهد شد و دبیرخانه این رویداد ادبی و فرهنگی برای دریافت آثار فعال شده است.

وی افزود: شاعران و طنزپردازان استان اردبیل آثار خود را تا ۱۵ آذر ماه با شماره تلفن ۰۹۳۹۶۷۹۵۹۱۸ از طریق پیام رسان‌های ایتا، بله و واتساپ ارسال با به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیر یا واحد شعر و ادب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ارائه کنند.

زمانی تصریح کرد تمام قالب‌های شعری با موضوعات آزاد پذیرفته می‌شود و هر شاعر می‌تواند حداکثر سه اثر در ۲ زبان فارسی و ترکی ارسال کند و از شعرای برگزیده، با اهدای هدایای ارزنده در آئین اختتامیه جشنواره تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha