اعزام 3600 دانش‌آموز دختر البرزی به اردوهای راهیان‌نور
کد خبر: 4177786
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷

اعزام 3600 دانش‌آموز دختر البرزی به اردوهای راهیان‌نور

اردوهای دانش‌آموزی راهیان‌نور البرز از نهم آبان ماه آغاز می‌شود و طی این فرایند سه هزارو۶۰۰ دانش‌آموز دختر در قالب ۲۰ کاروان به سرزمین نور اعزام می‌شوند.

اردوهای راهیان‌نور

به گزارش ایکنا از البرز، سرهنگ پاسدار احسان خورشیدی، معاون هماهنگ کننده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز روز چهارشنبه، سوم آبان‌ماه در مراسم بدرقه کاروان مدیران آموزش و پرورش استان البرز به اردوی راهیان نور، گفت: ما همواره وظیفه داریم یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را زنده نگه داریم و فراهم کردن شرایط برای حضور در مناطق جنگی بخشی از رسالت ما را به انجام می‌رساند و از این طریق می‌توانیم پیام شهدا را به خانواده‌ها به ویژه نسل جوان انتقال دهیم.

وی با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور برای مدیران آموزش و پرورش استان، گفت: تربیت مدیران شایسته در راستای اهداف تعیین شده برای جذب حداکثری دانش‌آموزان در این اردوها، تقویت و توسعه اردوهای راهیان نور با کمترین حوادث، تأکید بر ایمنی به همراه آموزش و انتقال تجربیات و تمرینات عملی، آشنایی با تولیدات و موارد فرهنگی و اعتقادی مورد نیاز با برنامه‌های خلاقانه و تاثیرگذار از مهم‌ترین اهداف برگزاری این اردوست.

خورشیدی بیان اینکه این کاروان متشکل از مدیران نواحی آموزش و پرورش و مدارس و تعدادی از معاونان پرورشی مدارس است، افزود: در واقع این اردو یک دوره آمادگی برای افتتاح راهیان نور دانش‌آموزی است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد همدلی بین مدیران و بیان قدرت و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی و انتقال تجربیات دفاع مقدس از دیگر اهداف این اردو است، گفت: راویان این سفر از برگزیدگان استان البرز هستند و واقع در دفاع مقدس را برای مدیران آموزشی البرز تشریح خواهند کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز بیان کرد: اردوهای دانش‌آموزی راهیان نور البرز از نهم آبان ماه آغاز می‌شود و طی این فرایند سه هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز دختر در قالب ۲۰ کاروان به سرزمین نور اعزام می‌شوند.

انتهای پیام
captcha