شهیدی که وصیت کرد قبرش را تزیین نکنند
کد خبر: 4177932
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸

شهیدی که وصیت کرد قبرش را تزیین نکنند

شهید «ناصر طاعتی» در وصیت‌نامه خود ضمن آنکه از خانواده‌اش خواسته اگر شهید شد بر روی قبرش از هرگونه تزیینات خودداری کنند، آورده است: ای امت حزب‌الله در راه اسلام و خدا گام بردارید که همیشه پیروزید.

شهیدبه گزارش ایکنا از لرستان، شهید ناصر طاعتی، متولد یکم آذرماه سال 1344 از پدری به نام «شمس‌علی» و مادری به نام «فاطمه» در روستای چاپلق از توابع شهرستان ازنا متولد شد و سوادی در حد خواندن و نوشتن داشت. سپس به شغل خیاطی مبادرت ورزید و در 13 تیرماه سال 1363 در پاسگاه زید عراق بر اثر اصابت ترکش به مقام شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در زادگاهش ازنا به خاک سپرده شد.

شهید ناصر طاعتی در وصیت‌نامه خود نوشته است: «با درود و سلام به امام امت خمینی بت‌شکن و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و سلام و درود می‌فرستم بر شهدا و ملت شهیدپرور ایران.اینجانب ناصر طاعتی با توکل بر حضرت باری‌تعالی، وصیت‌نامه‌ام را شروع می‎کنم و امیدوارم با شهادتم خدمتی به اسلام و مسلمین کرده باشم و باز هم امیدوارم که با شهادتم درخت خونبار انقلاب را آبیاری کرده باشم با این امید پیام‌هایی به شرح زیر دارم و امیدوارم که به آن توجه نمایید.

ای امت حزب‌الله و همیشه در صحنه! همان‌طوری که تا به حال از امام پشتیبانی کرده‌اید و یار همیشگی امام بودید امام امت این پیر جماران را تنها نگذارید و گوش به فرمان او باشید.

همان‌طور که می‎دانید جبهه‌های نبرد حق علیه باطل احتیاج به نیروی انسانی دارد، جبهه را فراموش نکنید و از شما عاجزانه درخواست دارم که راهم را ادامه دهید و امیدوارم ادامه دهنده راهم باشید و فوج فوج به جبهه‌ها هجوم آورید و کار صدام و جنگ تحمیلی‌اش را یک‌سره کنید.

کسانی که می‎خواهند راهم را ادامه دهند باید به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بیایند و مشغول مبارزه شوند تا دشمن اصلی تمام شهیدان انقلاب اسلامی را نیست و نابود کنند.

مادر جان! من از شما معذرت می‌خواهم که در دوران کودکی یا وقتی که بزرگ‌تر شدم شما را ناراحت کردم و یا شما را اذیت کردم از شما می‎خواهم که مرا حلال کنید و اما مادر و پدرم برای من ناراحت نباشید که شهید شدم باید افتخار کنید که فرزندتان را در راه حق فرستادید درود بر شما باد ای مادران و پدران که فرزندان‌تان را در راه حق فرستادید.

وصیت آخرم این است که ای امت حزب‌الله! امام را تنها نگذارید که آن یک رهبری است که هیچ همتایی ندارد و ای امت حزب‌الله در راه اسلام و خدا گام بردارید که همیشه پیروزید و اگر شهید شدم بر روی قبرم از هرگونه تزئینات خودداری فرمایید و از شما می‎خواهم که من را در روستای خودمان دفن کنید برای هرچه زودتر رسیدن به کربلا و قدس دعا کنید.»

انتهای پیام
captcha