فریاد آزادی‌خواهان جهان نوید سقوط ننگین ظالمان کودک‌کش است
کد خبر: 4179019
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
استاندار البرز:

فریاد آزادی‌خواهان جهان نوید سقوط ننگین ظالمان کودک‌کش است

مجتبی عبداللهی ضمن محکومیت جنایات مستبدانه حکومت‌های ظالم نظام سلطه به سردمداری اسرائیل و آمریکا بر علیه کودکان و خانواده‌های غزه‌ گفت: فریاد آزادی‌خواهان در سراسر جهان بیانگر وعده الهی و همچنین سقوط ننگین ظالمان کودک‌کش است.

مجتبی عبداللهی استاندار البرز

به گزارش ایکنا از البرز، آیین پاسداشت روز دانش‌آموز و سالگرد شهادت شهید حسین فهمیده، امروز، سه‌شنبه، نهم آبان‌ماه در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) کرج با حضور دو هزار دانش‌آموز البرزی از 43 مدرسه استان برگزار شد. 

مجتبی عبداللهی، استاندار البرز در این مراسم اظهار کرد: علم و دانش پیوسته به همراه معنویت و خلوص در هر زمینه‌ای حرف اول را می‌زند و در گام نخست هرگونه تحول شگرف و تصمیم‌گیری قرار دارد. 

وی ضمن محکومیت جنایات مستبدانه حکومت‌های ظالم نظام سلطه به سردمداری اسرائیل و آمریکا بر علیه کودکان و خانواده‌های غزه‌ تصریح کرد: فریاد آزادی‌خواهان در سراسر جهان بیانگر وعده الهی و همچنین سقوط ننگین ظالمان کودک‌کش است. 

این مسئول بیان کرد: کشورهای اسلامی محور منطقه مقاومت به‌زودی و با تکیه استوار به اراده‌ الهی، پاسخ دندان‌شکن به متجاوزان صهیونیستی خواهند داد و پادگان نظامی رژیم اسرائیل را به گورستان آمریکایی و صهیونیستی مبدل می‌کنند. 

در ادامه علی حجر‌گشت، مدیرکل آموزش پرورش استان البرز نیز اظهار کرد: فراگیری علوم مهارتی و کسب تجربه‌های موفق و دانش‌بنیان یکی از مهم‌ترین وظایف دانش‌آموزان و دانشجویان برای رشد و تعالی شخصیتی و اجتماعی است‌. 

وی سبک و سیره ممتاز شهدا و ایثارگران و ائمه اطهار(ع) را به‌عنوان بهترین درس ایمان و الهام‌بخش برای نسل نوجوان و جوان جامعه دانست و گفت: شهید فهمیده از جمله هزاران دانش‌آموز مخلص بسیجی بود که با نثار خون پاک خود ضمن تثبیت انقلاب اسلامی، حقانیت و پیروزی ملت مظلوم ما در حماسه جنگ تحمیلی را نیز تضمین کرد.

مدیرکل آموزش پرورش استان البرز بیان کرد: شهید فهمیده که در بستر فرهنگ اصیل اسلامی رشد کرده برای دانش‌آموزان بهترین الگوست و برگزاری چنین برنامه‌هایی گامی برای ترویج سبک زندگی شهید فهمیده به‌ویژه برای نسل جوان است.

یادآور می‌شود، این مراسم با اجرای گروه سرود پایگاه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید چمران حوزه ۱۱۵، خوانش شناسنامه سیرتی و بصیرتی شهیدان حسین فهمیده، آرمان علی‌وردی و سید‌روح‌الله عجمیان، برپایی ایستگاه نقاشی حماسه غزه و میز مشاوره سبک زندگی و بیان اذکار نماز همراه بود.

انتهای پیام
captcha