۶ بسیجی به مسابقات کشوری قرآن و عترت بسیج در کردکوی راه یافتند
کد خبر: 4180465
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

۶ بسیجی به مسابقات کشوری قرآن و عترت بسیج در کردکوی راه یافتند

امام جمعه کردکوی انس عمومی جامعه و آحاد بسیجیان با قرآن و شناسایی و پرورش استعدادهای قرآنی در بین بسیجیان و آحاد مردم را از اهداف برگزاری این مسابقات بسیج دانست و گفت: در این میان ۶ نفر از بسیجیان شهرستان کردکوی با کسب مقام در مسابقات استانی به مسابقات کشوری راه پیدا کرده‌اند.

نشست هم‌اندیشی با سرگروه‌های صالحین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کردکویبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام دلبری، امام جمعه کردکوی در نشست «هم‌اندیشی با سرمربیان، مربیان و سرگروه‌های صالحین و نقش‌آفرین رده‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کردکوی که روز گذشته، 15 مهرماه در کانون فرهنگی شهید باهنر کردکوی برگزار شد، گفت: بسیج از ابتدای انقلاب در تمام دوران و عرصه‌های انقلاب اسلامی نقش بسزایی در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی داشته است.

امام جمعه کردکوی با بیان‌ اینکه بسیج بهترین بستر مردمی و پاکی است که با روحیه انقلابی در مقابل دشمنانی که چشم طمع بر این نظام بسته‌اند، ایستاده است، افزود: بسیج یک ظرفیت عظیم است که با جانفشانی و مخلصانه و با تبعیت از فرمان ولی امر مسلمین برای حفظ آرمان‌های والای انقلاب اسلامی مجاهدت می‌کند.

حجت‌الاسلام دلبری برگزاری مسابقات قرآن و عترت(ع) بسیج را بستری برای رشد و بالندگی بسیجیان دانست و اظهار کرد: سی‌امین دوره مسابقات قرآن و عترت(ع) بسیج در سه بخش فردی، خانوادگی و گروهی ویژه بانوان و آقایان و طی ۵ مرحله شامل مرحله بین مساجد و پایگاه‌ها(حوزه‌ای)، مرحله شهرستانی (ناحیه)، مرحله استانی، مرحله ارزیابی کشوری (نیمه‌نهایی) و مرحله نهایی برگزار شد.

وی انس عمومی جامعه و آحاد بسیجیان با قرآن و به منظور رونق آموزش‌های قرآنی از طریق برقراری کلاس‌های قرآنی در سطح نواحی و پایگاه‌ها و نیز شناسایی و پرورش استعدادهای قرآنی در بین بسیجیان و آحاد مردم را از اهداف برگزاری این مسابقات دانست و گفت: در این میان ۶ نفر از بسیجیان شهرستان کردکوی با کسب مقام در مسابقات استانی قرآن و عترت بسیج به مسابقات کشوری راه پیدا کرده‌اند.

همچنین این مراسم که با حضور امام جمعه کردکوی و فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد از 6 بسیجی راه یافته به مسابقات کشوری قرآن و عترت تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha