نمایشگاه بین‌المللی حجاب در تبریز برپا شد
کد خبر: 4180913
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

نمایشگاه بین‌المللی حجاب در تبریز برپا شد

دبیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی حجاب تبریز، گفت: همزمان با هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب و یازدهمین نمایشگاه استانی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، نخستین نمایشگاه بین‌المللی حجاب تبریز برپا شده است.

نمایشگاه بین‌المللی حجاب، تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، فاطمه بشیری، دبیر اجرایی اولین نمایشگاه بین‌المللی حجاب تبریز گفت: همزمان با هجدهمین نمایشگاه کتاب تبریز و یازدهمین نمایشگاه استانی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، نخستین نمایشگاه بین‌المللی حجاب تبریز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر برپا شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه تولیدکننده‌هایی از کشور‌های هندوستان، عراق و افغانستان و همچنین از ۱۰ استان کشور شامل آذربایجان‌شرقی، مازندارن، لرستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، اصفهان، قم، فارس، بوشهر و یزد حضور دارند.

بشیری افزود: در این رویداد فرهنگی، ۱۰۰ ویژند (برند) برتر در حوزه مد و لباس و البسه‌های مرتبط با مقوله حجاب عرضه می‌شود.

دبیر اجرایی اولین نمایشگاه بین‌المللی حجاب، با بیان اینکه هدف از این نمایشگاه، اشاعه فرهنگ حجاب و لباس فاخر ایرانی_اسلامی است، اضافه کرد: تخفیف بسیاری در زمینه فروش البسه حجاب داریم و دو تولیدکننده فاخر ایرانی با ایجاد نذر فرهنگی، تمامی محصولات خود را به قیمت تولید و با تخفیف ویژه عرضه می‌کنند.

وی با بیان اینکه تمامی حاضرین در این نمایشگاه جزو تولیدکنندگان مطرح کشور هستند، اظهار کرد: این نمایشگاه در سالن آذربایجان نمایشگاه بین‌المللی تبریز تا ۲۱ آبان دایر است.

انتهای پیام
captcha