ثبت‌نام 120 مربی قرآن برای اجرای طرح بشری در البرز
کد خبر: 4181107
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱

ثبت‌نام 120 مربی قرآن برای اجرای طرح بشری در البرز

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از ثبت‌نام 120 مربی قرآن برای اجرای طرح بشری در این استان خبر داد.

حجت الاسلام امن‌اله فرید، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز

حجت‌الاسلام امن‌اله فرید، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اجرای طرح بشری با موضوع دوره تربیت مربی طرح آموزش نوین قرآن کریم در این استان اظهار کرد: این طرح به همت معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد در سراسر استان‌های کشور از جمله البرز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 120 ثبت‌نامی برای اجرای این طرح در استان داشتیم، افزود: این طرح طی پنج روز در قالب یک دوره ۲۱ ساعته تعریف شده که شامل ۱۴ ساعت دوره آموزشی و هفت ساعت آزمون عملی است.

این مسئول بیان کرد: عموم علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این طرح قرآنی می‌توانند به سامانه جامع مدیریت امور قرآنی حمد به نشانی https://qia.ir مراجعه و اطلاعات خود را ثبت کنند.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: استانداردکردن محتوا و مطالب آموزشی، جلوگیری از اتلاف زمان آموزشی، آموزش قابل درک برای همه‌ اقشار جامعه، آموزش قرآن به سبک پیامبر(ص)، آکادمیک کردن آموزش قرآن، پرورش افراد با سطح علمی و آموزشی بالا جهت فعالیت در امور قرآنی و ساده‌سازی آموزش قرائت از جمله اهداف برگزاری این طرح است.

انتهای پیام
captcha