چهره‌های قرآنی دانشگاه‌های لرستان تجلیل شدند
کد خبر: 4181672
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶

چهره‌های قرآنی دانشگاه‌های لرستان تجلیل شدند

به‌مناسبت هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها از چهره‌ها و فعالان قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشکی، فنی و حرفه‌ای دختران و لرستان تجلیل شد.

تجلیل از چهره‌های قرآنی دانشگاه‌های لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، طی آیینی که به‌مناسبت بزرگداشت هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها، 22 آبان‌ماه به میزبانی دانشگاه لرستان در سالن اجتماعات شهید شکوهی دانشکده زبان و ادبیات فارسی این دانشگاه برگزار شد، از چهره‌های قرآنی دانشگاه‌های استان لرستان تجلیل شد.

در این مراسم که جمعی از رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌ها و معاونان فرهنگی و مسئولان دفاتر نهاد رهبری دانشگاه‌های استان حضور داشتند، از محمدجواد قیاسی و وحید کرمی از قاریان و فعالان قرآنی دانشگاه علوم پزشکی لرستان تجلیل شد.

همچنین در این مراسم از فعالان قرآنی دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران خرم‎آباد از جمله نادیا بزن‌بیرانوند، راحله حاتمی، سوگند جابری، مریم تُرک، عسل زینی‌وند، زهرا حاجی‎وند، زهرا مهرابی‌فر، سمانه محمدیان، فائزه عالی‌نژاد، زهرا بیجلوند، نادیا بهرامی، معصومه شکری‌نژاد، زینب صداقتیان نیز تجلیل شد.

از دانشگاه لرستان نیز در بخش بانوان شهلا کاظمی، دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه لرستان، معصومه عباسی، فاطمه بازوند و در بخش آقایان نیز علی‎رضا دهقان‌نژاد، محمد بازوندی، امیرحسین قاضی‎‍زاهدی و علی‌رضا دهقان‌نژاد به‌عنوان چهره‌های قرآنی این دانشگاه معرفی و تجلیل شدند.

انتهای پیام
captcha