برگزاری اجتماع بزرگ فرزندان ایران‌زمین در دارالقرآن اهل بیت(ع) خمینی‌شهر
کد خبر: 4183282
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰

برگزاری اجتماع بزرگ فرزندان ایران‌زمین در دارالقرآن اهل بیت(ع) خمینی‌شهر

اجتماع بزرگ فرزندان ایران‌زمین با محوریت حمایت از کودکان مظلوم غزه، روز گذشته، 29 آبان‌ماه در مؤسسه دارالقرآن اهل بیت(ع) خمینی‌شهر برگزار شد.

اجتماع فرزندان ایران‌زمین در مؤسسه دارالقرآن اهل بیت(ع) خمینی‌شهربه گزارش ایکنا از اصفهان، اجتماع بزرگ فرزندان ایران‌زمین با محوریت حمایت از کودکان مظلوم غزه به‌مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) با حضور بیش از هزار نفر از نو‌آموزان کودکستان‌ها و دانش‌آموزان مدارس خمینی‌شهر، خادم‌یاران رضوی و جمعی از مسئولان این شهرستان به همت اداره آموزش و پرورش، کانون مهدویت و معاونت فرهنگی مؤسسه دارالقرآن اهل بیت(ع) خمینی‌شهر، روز گذشته، 29 آبان‌ماه در سالن امام حسین(ع) دارالقرآن اهل بیت(ع) برگزار شد.

علیرضا توکلی، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان خمینی‌شهر در جریان برگزاری این رویداد در گفت‌وگویی اظهار کرد: این اجتماع، حرکت داوطلبانه‌ای است که می‌خواهد پیام محبت و همدلی کودکان ایران را به کودکان غزه برساند؛ خواسته فرزندان ایران‌زمین این است که کودکان غزه و فلسطین در آرامش و امنیت باشند.

وی افزود: این بار قرار است بچه‌های ایران، میان‌دار میدان دفاع از مظلوم شوند و با همدلی خالصانه‌شان، مرهمی بر زخم‌های جسم و روح بچه‌های داغدار غزه بگذارند.

عبدالله ذاکری، معاون فرهنگی مؤسسه دارالقرآن اهل بیت(ع) نیز همدردی دانش‌آموزان و قشر کودک و نوجوان با کودکان مظلوم و بی‌دفاع فلسطین را مهم‌ترین نکته این اجتماع دانست و گفت: دانش‌آموزان خمینی‌شهری با حضور در این اجتماع ضدصهیونیستی، هر کدام به گونه‌ای از کودکان و هم‌سن و سالان خود در فلسطین دفاع کردند.

انتهای پیام
captcha