اعزام 100 مبلغ به مناطق مختلف ملایر همزمان با ایام فاطمیه
کد خبر: 4184204
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

اعزام 100 مبلغ به مناطق مختلف ملایر همزمان با ایام فاطمیه

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از اعزام یکصد نفر آقایان و بانوان مبلغ به مناطق مختلف این شهرستان در ایام شهادت حضرت فاطمه(س) خبر داد و گفت: برگزاری جلسات سخنرانی، عزاداری و روضه‌های خانگی با حضور این مبلغان انجام خواهد شد.

حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایرحجت‌الاسلام روح‌الله رستمی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه و شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: همزمان با ایام فاطمیه برنامه‌های مختلفی از سوی اداره تبلیغات اسلامی ملایر با همکاری سایر نهادهای فرهنگی و مذهبی شهرستان برگزار می‌شود.

وی از اعزام یکصد نفر از آقایان و بانوان مبلغ بومی و اعزامی به مناطق مختلف ملایر در این ایام خبر داد و گفت: برگزاری جلسات سخنرانی، عزاداری و روضه‌های خانگی با حضور این مبلغان انجام خواهد شد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر برگزاری دسته عزاداری همراه با تشییع تابوت نمادین، یک روز قبل از شهادت حضرت زهرا(س) در دهه دوم همچون سال‌های گذشته را از برنامه‌های ایام فاطمیه در ملایر برشمرد و تصریح کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی در مدارس، برگزاری برنامه «ماهدخت فاطمیه» ویژه دختران رفیقانه (حورا) از دیگر برنامه‌های این ایام در ملایر است. 

رستمی افزود: شکل‌گیری پویش‌هایی با عنوان حضرت زهرا(س) برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس، برنامه‌های مختلف عزاداری و روضه‌خوانی توسط هیئت‌های مذهبی ملایر، برگزاری کرسی تلاوت قرآن به یاد حضرت زهرا(س) و فعال کردن روضه‌ با عنوان «خانه مادری» با مباحث جمعیت و فرزندآوری، حجاب، عفاف و زندگی فاطمی از دیگر برنامه‌های ایام فاطمیه در ملایر است.

وی به اعزام مبلغ و سخنران در روستاها و مؤسسات و جلسات خانگی قرآن اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقه با اهدای جایزه در بین دختران دبیرستانی با مشارکت آموزش و پرورش، گردهمایی مبلغان و مداحان و برگزاری زیارت عاشورا و جهاد تبیین جهت روشنگری و ارائه محتوا به آنها، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه دانش‌آموزان ابتدایی با موضوع مادر و برگزاری مسابقات سرود در بین گروه‌های سرود شهرستان با موضوع‌های مذهبی از برنامه‌های در دستور کار ایام فاطمیه در سطح شهرستان ملایر است.

انتهای پیام
captcha