رونمایی از دو کتاب در اولین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور
کد خبر: 4185051
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

رونمایی از دو کتاب در اولین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور

در نخستین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و برخی از مسئولان استانی و کشوری امروز، ۹ آذر در بندرترکمن از تمبر یادبود این اجلاسیه و دو کتاب با موضوع دفاع مقدس رونمایی شد.

رونمایی ازتمبر یادبود اجلاسیه شهدای اهل‌سنت

به گزارش ایکنا از گلستان، نخستین اجلاسیه شهدای زن اهل‌سنت کشور با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و برخی از مسئولان استانی و کشوری امروز، ۹ آذر در بندرترکمن از تمبر یادبود این اجلاسیه و دو کتاب با موضوع دفاع مقدس رونمایی شد.

اولین کتابی که از آن رونمایی شد «کتاب خط بماند» یادگار اثر خانم مریم یوسفی پور زندگینامه ۳۸ شهید زن استان گلستان است که انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آن را منتشر کرد و لاله‌های ساحل شرقی خزر نیز کتابی درباره زندگی ۱۱۳ شهید شهرستان ترکمن است که آن را محمدرضا خارکوهی نوشته و انتشارات مرکز حفظ آثار سپاه نینوای گلستان به چاپ رسانده است.

همچنین سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور و تعدادی از مسئولین استانی از جمله علی مهاجر معاون سیاسی امنیتی استاندار و علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوای گلستان بر روی این تمبر و کتاب‌ها یادگاری نوشتند.

در این مراسم همچنین از خانواده شهید مرجانه نازقلیچی، شهید شاخص زن استان گلستان که در حادثه منا به شهادت رسید قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha