دهمین مسابقه «عطر انتظار» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4185239
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵

دهمین مسابقه «عطر انتظار» در یزد برگزار می‌شود

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از برگزاری دهمین دوره مسابقه کتابخوانی «عطر انتظار» ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان استان خبر داد.

مسابقه کتابخوانی عطر انتظار در یزدسعید غفاریان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از برگزاری مسابقه استانی کتابخوانی «عطر انتظار» ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان استان خبر داد و گفت: این مسابقه با هدف رونق و توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت برای دهمین سال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به منابع این مسابقه، «پاسخ به 20 پرسش کودکان و نوجوانان درباره امام مهدی(عج) ویژه دوره دوم ابتدایی، «غایب همیشه حاضر» ویژه دوره اول متوسطه، «عشق به مهدی» ویژه دوره دوم متوسطه، «زندگی مهدوی(اخلاق و اوصاف منتظران» ویژه فرهنگیان  را از کتاب‌های این دوره از مسابقه عطر انتظار اعلام کرد.

غفاریان با اشاره به اینکه ثبت‌نام از اوایل آذرماه آغاز شده و ادامه دارد گفت: مرحله اول مسابقات به صورت آنلاین در هفته اول بهمن ماه برگزار می‌شود و نفرات برتر به مرحله حضوری که متعاقباً اعلام می‌شود، راه می‌یابند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد بیان کرد: مسابقه کتابخوانی عطر انتظار از جمله برنامه‌های طرح تربیت مهدوی در آموزش و پرورش است که با همکاری اوقاف و امورخیریه، بنیاد مهدی موعود(عج)، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود فرهنگیان استان برای ثبت‌نام می‌توانند به لینک https://form.yazdedu.ir/view.php?id=927439 و دانش‌آموزان به لینک https://form.yazdedu.ir/view.php?id=923515 مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. همچنین فایل‌های pdf کتاب‌های دهمین دوره مسابقه عطر انتظار در کانال مهدی یاوران یزد در پیامرسان ایتا به آدرس @mahdiyavaranyazd بارگذاری شده است.

انتهای پیام
captcha