برگزاری جلسه همکاری‌های حوزه‌ علمیه و آموزش و پرورش اردبیل
کد خبر: 4186002
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷

برگزاری جلسه همکاری‌های حوزه‌ علمیه و آموزش و پرورش اردبیل

جلسه کمیته همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش استان با موضوع بررسی چالش‌ها، کمبود‌ها و قوت‌ها در جهت کیفیت بخشی به فعالیت‌ها در راستای تفاهم نامه همکاری برگزار شد.

جلسه کمیته همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش استان اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، کلام‌الله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان، ۱۳ آذرماه، در این جلسه با اشاره به تفاهم نامه همکاری مابین دو نهاد گفت: برگزاری طرح امین در مدارس با رویکرد استفاده از ظرفیت روحانیون خلاق برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در بین دانش آموازن یکی از مهم‌ترین ثمرات این تفاهم نامه بود.

صفری افزود: برگزاری جلسه متمرکز با روحانیون طرح امین و نشست با امامان جمعه نواحی و مناطق استان با دعوت از منتخبین شورای تربیتی برای شرکت در جلسات با هدف هم افزایی و تبادل افکار و اندیشه‌ها از جمله مهم‌ترین اهداف این تفاهم نامه می‌باشد.

حجت‌الاسلام نصیری، مسئول سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اردبیل نیز به حمایت قوی حوزه علمیه از فعالیت مربیان طرح امین پرداخته و حضور مربیان طرح امین را یک فرصت برای پاسخگویی به نیاز‌های نسل جوان دانست.

در ادامه غفور حضوری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل نیز با اشاره به ایجاد فرصت تعامل و همکاری بین حوزه و آموزش و پرورش، فعالیت این کمیته در راستای تحقق اسناد بالادستی و سند تحول بنیادین را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام
captcha