پنجم دی؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در دومین کنگره بانوان تأثيرگذار خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4189608
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲

پنجم دی؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در دومین کنگره بانوان تأثيرگذار خراسان‌جنوبی

مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان‌جنوبی گفت: دومین کنگره بانوان تأثیرگذار از 13 تا 20 دی‌ماه جاری در استان برگزار می‌شود و بانوان علاقه‌مند تا پنجم دی‌ماه جاری فرصت دارند در این کنگره ثبت‌نام کنند.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی فهمیه زنگویی، مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، فهمیه زنگویی، مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان‌جنوبی در برنامه پرسمان شبکه خاوران اظهار کرد: دومین کنگره بانوان تأثیرگذار از 13 تا 20 دی‌ماه جاری در ایام میلاد حضرت زهرا(س) در  استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در کنگره ملی بانوان تأثيرگذار بانوانی از خراسان‌جنوبی برتر شناخته شدند و به مرکز سفر کردند، هدف ما از این کنگره شناخت بانوان شاخص استان است، لذا بانوان تأثيرگذار و فعال روستایی، بانوان عضو هیئت علمی، بزرگان در صحنه اجتماع، زندگی، سیاست،  اقتصاد از همه طیف‌ها می‌توانند در این کنگره ثبت‌نام کنند.

مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان‌جنوبی گفت: درخواست داریم بانوان خانه‌دار و مادرهایی که احساس می‌کنند می‌توانند شاخص و الگویی برای دیگر بانوان باشند حتماً در سامانه کنگره به آدرس banoiran. ir مراجعه و تا پنجم دی‌ماه نام‌نویسی کنند.

زنگویی با بیان اینکه تاکنون 367 بانوی تأثیر‌گذار در دومین کنگره ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: این بانوان بیشتر بانوان شاغل، بانوان حوزوی، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها هستند، لذا درخواست داریم بانوان روستایی که در حوزه صنایع دستی شاخص هستند و کم هم نیستند حتماً در این کنگره ثبت‌نام کنند.

مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه این کنگره فرصت خوبی برای معرفی بانوان نخبه و پر تلاش است، اظهار کرد: داوری کنگره با سازو‌کار‌های تهران است و در استان‌ها هم شورای داوری‌های 10 نفره در حال تشکیل است.

وی با اشاره به معرفی 26 بانوی تأثیر‌گذار استان خراسان‌جنوبی در گذشته گفت: طبق آخرین دستور‌العمل‌ها هر کمیته ما (هشت کمیته) سه تا پنج بانوی تأثیرگذار را معرفی خواهد کرد که بین 25 تا 40 نفر به‌عنوان بانوی شاخص معرفی خواهند شد.

زنگویی از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های بانوان استان در جریان کنگره خبر داد و افزود: کلیپ‌های هنرمندانه از بانوان شاخص هم ساخته می‌شود و چهره‌های اثرگذار در فضای مجازی معرفی خواهند شد، لذا بانوی الگوی سوم بانوی بابصیرت و موفقی است که در کنگره معرفی خواهد شد.

مدیرکل بانوان استانداری خراسان‌جنوبی مطرح کرد: با بانوان کارآفرین، سیاسی، پژوهشی، علمی و فرهنگی در حوزه کسب‌وکار، زیست عفیفانه در گروه‌های هم‌اندیشی، دیدارهایی داریم و دغدغه‌ها را می‌شنویم و تنها راه شرکت برای کنگره بانوان تأثيرگذار نام‌نویسی در سایت کنگره است و امیدواریم شاهد ثبت‌نام بیش از هزار نفر باشیم.

انتهای پیام
captcha