سرود «مادر یاس سپید» کانون فرهنگی مصلحون اردبیل رونمایی شد
کد خبر: 4190939
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲

سرود «مادر یاس سپید» کانون فرهنگی مصلحون اردبیل رونمایی شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اردبیل گفت: سرود «مادر یاس سپید»، اولین سرود تولیدی کانون فرهنگی هنری مصلحون در همایش تکریم از مادران و همسران شهدا رونمایی شد.

گروه سرود «مادر یاس سپید»به گزارش ایکنا، به نقل از ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اردبیل، مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، 9 دی‌ماه در سخنانی اظهار کرد: سرود «مادر یاس سپید» اولین سرود تولیدی کانون فرهنگی و هنری مصلحون در همایش تکریم از مادران و همسران شهدا رونمایی شد.

وی با بیان اینکه این سرود با موضوع تکریم مادران و همسران شهدا با الگوگیری از سیره حضرت فاطمه زهرا(س) است، افزود: شاعر این اثر سیدسعید اطهر نیاری و آهنگساز و تنظیم صدا، کاری از مجتبی یعقوب‌نسب و مجید دوست علیزاده است. همچنین رقیه محبی، سرپرست و فاطمه گل‌محمدی مربی گروه سرود کانون فرهنگی و هنری مصلحون هستند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اردبیل  بیان کرد: گروه سرود کانون فرهنگی و هنری مصلحون از روستای کرکرق متشکل از ۲۰ عضو خانم و آقا کانون هستند که در مناسبت‌های ملی و مذهبی به اجرای سرود با موضوع‌های مختلف می‌پردازند.

آمون یادآور شد: اثر هنری «مادر یاس سپید» به همت کانون فرهنگی و هنری مصلحون روستای کرکرق و با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل تهیه و تولید شده است.

انتهای پیام
captcha