شورای قرآن و عترت در دانشگاه‌ها تشکیل شود
کد خبر: 4191196
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
معاون نهاد رهبری در دانشگاه‌های لرستان:

شورای قرآن و عترت در دانشگاه‌ها تشکیل شود

حجت‌الاسلام والمسلمین امین فاطمی‌نیک با بیان اینکه در دانشگاه لرستان اقدامات خوبی در زمینه آموزش قرآن کریم، آغاز شده است، خواستار تشکیل شورای قرآن و عترت نظام آموزش عالی در استان‌ شد.

نشست فصلی شورای فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی استان لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، در دومین نشست فصلی شورای فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی استان لرستان که عصر یک‎شنبه، 10 دی‎ماه در سالن شهید میربهرسی دانشگاه لرستان برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین امین فاطمی‌نیک، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان با این پیشنهاد که شورای قرآن و عترت در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان تشکیل شود، گفت: پیشنهاد می‌شود هر استانی، شورای قرآن و عترت نظام آموزش عالی آن استان را تشکیل بدهد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در دانشگاه لرستان اقدامات خوبی در زمینه آموزش قرآن کریم، آغاز شده است، افزود: اگر بشود برنامه‌های اعتکاف دانشجویی دانشگاه‌های استان با زمان برگزاری امتحانات تداخل نداشته باشند خود به خود، رونق اعتکاف، بیشتر خواهد شد.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان اضافه کرد: انتظار داریم در بحث ازدواج دانشجویی نیز حمایت‌های رؤسای دانشگاه‌ها، معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان لرستان و مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان،  بیشتر و ساز و کارهای حمایتی، تقویت بشود.

همچنین، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان نیز در این نشست، گفت: این دومین نشست فصلی شورای فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی استان لرستان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه توقع این است مصوبات شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان، به‌صورت کامل اجرایی شوند، اضافه کرد: داشتن یا تقویت تقویم فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان، یک موضوع مهم است.

وی در خاتمه گفت: امیدوارم شورای فرهنگی و اجتماعی نظام آموزش عالی استان لرستان که از نوع فصلی است به صورت منظم جلسات خود را برگزار کند.

در بخشی از این نشست از غلامی، دبیر هم‌اندیشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان که رتبه نهم فعالیت دفاتر هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های سراسر کشور را کسب کرده است تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha