دوره تربیت مربیان قرآنی بشری در دامغان برگزار می‌شود
کد خبر: 4191277
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵

دوره تربیت مربیان قرآنی بشری در دامغان برگزار می‌شود

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان از آغاز دوره تربیت مربیان قرآنی (بشری) در دامغان خبر داد.

دوره تربیت مربیان قرآنی (بشری) در دامغان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ابراهیم پورتقی، سرپرست این اداره در دامغان از برگزاری طرح ملی بشری به مدت سه روز شامل دو روز تئوری و یک روز آزمون صبح و عصر در این شهرستان خبر داد.

وی ادامه داد: طرح ملی تربیت مربیان قرآنی روز پنجشنبه با حضور امام جمعه دامغان در این شهرستان آغاز خواهد شد و خانم‌ها فاطمه بخشی و فاطمه باقری از اساتید این دوره خواهند بود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان با تأکید بر اینکه تاکنون برای حضور در این دوره  150 نفر ثبت‌نام و اعلام آمادگی کرده‌اند یادآور شد: این دوره طبق برنامه از 14لغایت 16 دی به میزبانی موسسه قرآنی رحیق تسنیم برگزار خواهد شد.

به گفته پورتقی؛ آموزش به روش نوین و آکادمیک، ارائه محتوا و مطالب آموزش استاندارد قابل درک برای تمامی اقشار جامعه، جلوگیری از اتلاف زمان، ساده سازی یادگیری قرائت قرآن کریم و مهندسی تلاوت از ویژگی‌های این دوره آموزشی است.

وی با اشاره به اینکه به شرکت‌کنندگان در این دوره در صورت کسب حد نصاب نمره، گواهینامه و مدرک معتبر ارائه خواهد شد افزود: از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا و 20 ساعت آموزش ضمن خدمت نیز اعطا خواهد شد.

پورتقی با تأکید بر اینکه دوره آموزشی طرح ملی بشری بیستم مهر در سمنان و در تالار شهید مطهری سمنان برگزار شد افزود: 180 تن از مربیان قرآنی، مدیران موسسه‌های قرآنی، آموزگاران و علاقمندان به علوم قرآنی به مدت 16 ساعت زیر نظر سه تن از مدرسان اعزامی از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سرپرستی ابراهیم کرمانی‌نژاد مدیرکل برنامه‌ریزی و آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

انتهای پیام
captcha