مادران سرپرست خانوار مناطق محروم خرم‌آباد تکریم شدند
کد خبر: 4191729
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
به‌مناسبت روز مادر

مادران سرپرست خانوار مناطق محروم خرم‌آباد تکریم شدند

مراسم تکریم از مادران سرپرست خانوار مناطق حاشیه‌نشین شهر خرم‌آباد، امروز، 13 دی‌ماه به‌مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر برگزار شد.

مراسم تکریم از بانوان سرپرست خانواربه گزارش ایکنا از لرستان، طی مراسمی که امروز، 13 دی‌ماه به‌مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) و گرامیداشت مقام مادر و  روز زن امروز با مشارکت مرکز نیکوکاری کوثر خرم‌آباد، کانون دانشجویی «مهر باران» جهاددانشگاهی لرستان و کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان برگزار شد، از مادران سرپرست خانوار مناطق محروم شهر خرم‎آباد تجلیل شد.

در این مراسم که در سالن جلسات جهاددانشگاهی لرستان برگزار شد، فرهاد فرامرزیان، رئیس جهاددانشگاهی لرستان در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تبریک به‌‌مناسبت روز زن و سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه(س) گفت: شما بانوان سرپرست خانوار بار مسئولیت یک خانواده را بر دوش می‎کشید این در حالی است که این مسئولیت یک مسئولیت سخت است و حتی در پاره‌ای از مواقع مردان نیز از عهده این مسئولیت برنمی‎آیند.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی برای حمایت از افراد بی‎بضاعت و کم‌بضاعت به فرمان امام راحل(ره) نهادهای حمایتی در کشور راه‌اندازی شد که شاهد خدمات ارزنده‌ای از سوی این نهادهای حمایتی به‌ویژه کمیته امداد امام خمینی(ره) به اقشار بی‎بضاعت، کم‌بضاعت و آسیب‌پذیر جامعه هستیم.

فرامرزیان از امنیت و سلامت به‌عنوان دو نعمت مهم یاد کرد و ادامه داد: بدون شک جامعه‌ای که امنیت در آن نباشد سلامت نیز نخواهد بود، لذا می‎طلبد نهادهای حمایتی تلاش خود در حمایت از اقشار آسیب‎پذیر و بی‌بضاعت را به کار بگیرند که در این راستا جا دارد از کمیته امداد استان که در برخی موارد حتی خود اقدام به شناسایی افراد بی‎بضاعت و تحت پوشش قرار دادن آنها می‎کند و تلاش خود برای ایجاد شغل و خودکفا کردن خانواده‌های تحت حمایت را به کار بسته است، تشکر و قدردانی کنم.

یادآور می‌شود، همچنین کارگاه «روانشناسی تاب‌آوری زنان سرپرست خانوار» از سوی کانون دانشجویی مهر باران جهاددانشگاهی لرستان و با همکاری مرکز نیکوکاری کوثر خرم‎آباد، امروز، 13 دی‎ماه با تدریس فتانه فتحی در همین مکان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha