حادثه تروریستی کرمان نشانه استیصال دشمنان ایران است
کد خبر: 4192160
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱

حادثه تروریستی کرمان نشانه استیصال دشمنان ایران است

امام جمعه ارومیه گفت: دشمنان دست به ترورهای کور می‌زنند، به شهادت رساندن کودک و بزرگ نشان داد دشمنان در مخصمه مانده‌اند و برای حفظ آبروی خود به همه حربه‌ها چنگ می‌اندازند.

سیدمهدی قریشی امام جمعه ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، ۱۵ دی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه گفت: اقدام تروریستی اخیر و به شهادت رساندن زائران مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، عجز و ناتوانی دشمنان را مقابل عظمت و اراده ملت ایران نشان داد.

وی افزود: این حادثه نشان داد هدف و مسیر ملت ایران درست است و به همین دلیل دشمنان دست به ترورهای کور می‌زنند، به شهادت رساندن کودک و بزرگ نشان داد دشمنان در مخصمه مانده‌اند و برای حفظ آبروی خود به همه حربه‌ها چنگ می‌اندازند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تسلیت شهادت ده‌ها نفر از مردم کرمان در این واقعه تروریستی، ادامه داد: نفرت و اتزجار مردم ایران با این اقدامات وحشیانه، از دشمنان و مسببان این حادثه بیشتر شده و بیشتر از قبل در مسیر و هدف خود مصمم‌تر می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار هفته جاری مداحان نیز اشاره کرد و گفت: تبعیت از مبانی شریعت و حقانیت در مداحی‌ها و تلاش برای تبیین اهمیت انتخابات از جمله این فرمایشات بود که باید همه ما برای تحقق آنها اهتمام داشته باشیم.

امام جمعه ارومیه اضافه کرد: دشمن به بی‌فایده بودن انتخابات تاکید دارد که باید از آنان بپرسیم اگر فایده‌ای ندارد چرا انگشت روی آن گذاشته‌اید و بر بی‌توجهی مردم به حضور در پای صندوق‌های رای اصرار دارید.

وی افزود: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی در کشور است و هرکس با انتخابات مخالفت کند، با نظام اسلامی و اسلام مخالفت کرده است.

امام جمعه ارومیه تاکید کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از حضور ۴۰ میلیونی مردم در انتخابات هراس دارند و تلاش می‌کنند مردم پای صندوق‌های رای نیایند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی به تحولات فلسطین نیز پرداخت و اظهار کرد: امروز غزه مرز عالم اسلام و قلب تپنده مسلمانان است و مردم غزه مقابل استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل ایستاده‌اند بنابراین این مساله نباید از یادمان برود.

 

 

انتهای پیام
captcha