بانوان قرآنی کرمانشاه تجلیل شدند
کد خبر: 4192374
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴

بانوان قرآنی کرمانشاه تجلیل شدند

در اولین نشست مدیران مؤسسات قرآن کرمانشاه با هیئت مدیره جدید اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان که به‌مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) برگزار شد از بانوان قرآنی استان به پاس زحماتشان در این عرصه با اهدای لوح‌های نفیس مزین به نام ائمه اطهار(ع) تجلیل شد.

تقدیر از بانوان قرآنی کرمانشاه

ندا‌سادات جمشیدی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه اظهار کرد: اولین نشست مدیران مؤسسات قرآنی کرمانشاه با هیئت مدیره جدید اتحادیه قرآنی استان به‌مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) برگزار شد و در این نشست با اهدای لوح‌های نفیسی مزین به نام ائمه اطهار(ع) از بانوان قرآنی به پاس زحماتشان در این عرصه تجلیل شد.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار قاسم سلیمانی و تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، افزود: امروز قلب تمام مردم از این جنایت تروریستی جریحه‌دار شده و این جنایت نشان می‌دهد دشمنان این آب و خاک از یاد و خاطره شهید سلیمانی هم واهمه دارند.

بانوان قرآنی کرمانشاه تقدیر شدند

جمشیدی در پایان با اشاره به پیام تسلیت جامعه قرآنی استان کرمانشاه گفت: جامعه قرآنی کرمانشاه این جنایت وحشیانه را به شدت محکوم و از مقامات ذیصلاح و سربازان گمنام امام زمان(عج) می‌خواهد تا عاملان این جنایت هولناک را شناسایی و به اشد مجازات برساند.

بانوان قرآنی کرمانشاه تقدیر شدند

انتهای پیام
captcha