خانواده‌های قرآنی چهارمحال‌وبختیاری تجلیل می‌شوند
کد خبر: 4192906
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹
با اجرای طرح ملی «لشکر فرشته‌ها»

خانواده‌های قرآنی چهارمحال‌وبختیاری تجلیل می‌شوند

طرح ملی «لشکر فرشته‌ها» برای تجلیل از خانواده‌های قرآنی چهارمحال‌وبختیاری به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می‌شود.

خانواده قرآنی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های قرآنی چهارمحال‌وبختیاری در طرح ملی «لشکر فرشته‌ها» به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تجلیل می‌شوند.

در این طرح، خانواده‌های قرآنی در محدوده جغرافیایی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شناسایی می‌شوند و خانواده‌های دارای حافظان و قاریان قرآن کریم، مفسر، مترجم یا مبلغ قرآنی و خانواده‌ای که مجاهدانه به صورت خانوادگی در امر آموزش یا سازماندهی کلاس‌های قرآنی و تربیت حافظان و قاریان تلاش فراوان دارند، مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

خانواده واقف و خیر قرآنی که در برگزاری برنامه‌های قرآنی با کانون و مسجد همکاری ویژه دارند، خانواده‌ای که هنرمند فعال در عرصه تولیدات فرهنگی هنری با موضوع قرآن کریم باشند و خانواده‌ای که سه نسل شامل پدربزرگ، پسر، نوه یا مادربزرگ، دختر و نوه در امر تعلیم قرآن کریم هستند، از دیگر قرآنیانی هستند که در این طرح تکریم خواهند شد.

از مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری خواسته شده نسبت به شناسایی خانواده‌های قرآنی و تکمیل فرم در نشانی https://survey.porsline.ir/s/RYyot2g اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha