راه‌اندازی شبکه‌های محلی انتخاباتی در شبکه دنا
کد خبر: 4193873
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳

راه‌اندازی شبکه‌های محلی انتخاباتی در شبکه دنا

فعالیت سه کانال تلویزیونی انتخاباتی در کهگیلویه‌وبویراحمد با حضور معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما آغاز شد.

شبکه‌های محلی انتخاباتی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی صداوسیمای استان، حسن عابدینی، معاون امور استان‌های صداوسیما روز گذشته، 24 دی‌ماه در مراسم راه‌اندازی این کانال‌ها، گفت: ۲۰۰ کانال انتخاباتی در سطح کشور تدارک دیده شده تا نامزد‌های مجلس شورای اسلامی بتوانند از این طریق به طرح دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود با مردم بپردازند.

وی افزود: این کانال‌ها تا زمان قانونی تبلیغات، به موضوعات کلی مرتبط با انتخابات و معرفی ظرفیت‌های شهرستان‌های حوزه انتخابیه نامزدها می‌پردازد و نامزد‌ها مجاز به ارائه برنامه‌ها و فعالیت‌ها خود هستند.

معاون امور استان‌های صداوسیما آگاهی بیشتر مردم و معرفی نامزد‌ها را از اهداف راه‌اندازی این کانال‌های انتخاباتی برشمرد و بیان کرد: میزان فعالیت کانال‌ها در مرحله اول به‌صورت آزمایی و پخش روزانه ۲ ساعت برنامه است.

عابدینی انتخابات را نوعی جهاد تبیین دانست و تصریح کرد: انتخابات مایه سربلندی ایران اسلامی است و همه وظیفه داریم در این جهاد تبیین شرکت کنیم و سازمان صداوسیما هم زمینه را برای رقابت انتخاباتی و تبلیغات نامزد‌ها فراهم کرده است.

وی افتتاح واحد انیمیشن و اچ دی سازی، رژی و استودیو تلویزیونی شماره ۲ و سه، راه‌اندازی باشگاه ورزشی، حضور در برنامه سلام ایران و حضور در شورای معاونان و مدیران شبکه دنا را از دیگر برنامه‌های سفر معاون امور استان‌های رسانه ملی به یاسوج ذکر کرد.

یادآور می‌شود، استان کهگیلویه‌وبویراحمد دارای سه حوزه انتخابیه است و برای هر حوزه، یک کانال انتخاباتی فعالیت داوطلبان را پوشش می‌دهد.حوزه‌های بویراحمد دنا و مارگون، حوزه گچساران و باشت و حوزه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده سه حوزه انتخابیه در استان کهگیلویه‌وبویراحمد است.

انتهای پیام
captcha