۳۹ سری جهیزیه بین زوج‌های جوان در مارگون توزیع شد
کد خبر: 4195187
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳

۳۹ سری جهیزیه بین زوج‌های جوان در مارگون توزیع شد

آیین توزیع ۳۹ سری جهیزیه بین زوجین جوان با مشارکت کمیته امداد و سپاه پاسداران در شهرستان مارگون با حضور مسئولان در این شهر برگزار شد.

آئین توزیع جهیزیه با حضور امام جمعه مارگون

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه مارگون، حجت‌الاسلام والمسلمین رحم‌الله خواجه‌پور، امام جمعه شهرستان مارگون شامگاه، یکم بهمن‌ماه در آیین توزیع جهیزیه به زوجین در این شهرستان، با بیان اینکه ازدواج برکات بسیاری در زندگی ایجاد می‌کند، اظهار کرد: با توجه به آماده بودن بستر برای ازدواج جوانان، نباید آنها اجازه دهند تا سن ازدواج بالا رود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در زمینه ازدواج، گفت: خواسته رهبر معظم انقلاب از جوانان مسئله ازدواج و افزایش جمعیت بوده که این مسئله با ازدواج امکان‌پذیر است.جوانان باید با کمک مسئولان به میدان سنت پیامبر گرامی اسلامی(ص) یعنی ازدواج بیایند و مسئولان هم باید در زمینه تسهیلات بانکی، جهیزیه و دیگر مسائل معیشتی دست جوانان را بگیرند تا بستر ازدواج برای آنها مهیا شود.

امام جمعه شهرستان مارگون با تشکر از سپاه پاسداران و کمیته امداد امام خمینی(ره)، بیان کرد: دلاورمردان سبزپوش ولایت در تمام عرصه‌ها و میدان‌ها خوش درخشیده و می‌درخشد.کمیته امداد امام(ره) با حمایت از مستمری بگیران و خانواده‌های آنها نقش آفرینی کرده و بسترها را برای ساخت و سازها و ازدواج‌ها به صورت ویژه مهیا کرده که باید از خداوند منان شاکر تمامی نهادهای خدمات رسان باشیم.

حجت‌الاسلام خواجه‌پور با تبریک ولادت با سعادت امیرالمؤمنین امام علی(ع) و روز پدر، اظهار کرد: اگر تلنگری به تاریخ زندگانی حضرت امیرالمؤمنین امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) بزنیم، می‌بینیم چیزی که باعث الگو شدن این زندگی شد با خدا بودن، برای خدا حرکت کردن و برای خدا سخن گفتن، زندگی را لذت بخش کرده است.

انتهای پیام
captcha