10 بهمن؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر «میر کائنات»
کد خبر: 4195795
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱

10 بهمن؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر «میر کائنات»

مسئول دبیرخانه سومین جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی لرستان آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره شعر «میر کائنات را تا دهم بهمن‌ماه جاری اعلام کرد و گفت: تاکنون 70 اثر از شاعران به دبیرخانه ارسال شده است.

ضرغام علی‌مدد، مسئول دبیرخانه سومین جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی لرستانضرغام علی‌مدد، مسئول دبیرخانه سومین جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر «میر کائنات» تا دهم بهمن‌ماه جاری تعیین شده است، افزود: زمان ارسال آثار تا سی دی ‎ماه بود که این زمان به مدت 10 روز تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره شعر از سری برنامه‌های سومین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت است که از سوی دانشگاه آزاد لرستان برگزار می‏شود، افزود: با فراخوان این جشنواره تا سوم بهمن، ۷۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

علی‌مدد زمان برگزاری جشنواره را 18 بهمن‌ماه جاری اعلام کرد و ادامه داد: این جشنواره شعر به‌مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی لرستان برگزار می‌شود و شرکت در آن برای عموم مردم به ویزه دانشجویان، اساتید و شاعران آزاد است.

مسئول دبیرخانه سومین جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی لرستان اضافه کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند از تمامی قالب‌های شعری کهن و نو استفاده کرده و حداکثر سه اثر را به دبیرخانه سومین جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی لرستان به آدرس سایت khorramabad.iau.ir/mirkaenaat و یا ایمیل emamat@khoiau.ac.ir ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۱۲۰۳۵۲ با پیش‌شماره ۰۶۶ تماس بگیرند.

علی‌‎مدد، منقبت حضرت رسول اکرم(ص) با اولویت زبان‌ها و لهجه‌های بومی و محلی استان لرستان را از محورهای این جشنواره ذکر کرد و گفت: به آثار برگزیده علاوه بر لوح و تندیس جشنواره، جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است، در برگزاری این جشنواره تبلیغات اسلامی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا‌وسیما، دبیرخانه جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، آموزش و پرورش، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حوزه هنری، بنیاد ایران‌شناسی شعبه لرستان، شهرداری خرم‌آباد و حوزه معاونت فرهنگی ـ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد مشارکت دارند.

انتهای پیام
captcha