قرارگاه انتخاباتی در دانشگاه‌ها تشکیل شود
کد خبر: 4196888
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
مسئول نهاد نمایندگی ولی‌ فقیه در دانشگاه‌های لرستان:

قرارگاه انتخاباتی در دانشگاه‌ها تشکیل شود

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب حاتمی کن‌کبود گفت: پنج هفته تا روز انتخابات وقت داریم، لازم است هر دانشگاه قرارگاه انتخاباتی خود را فعال کند تا بتوانیم از این طریق دانشجویان و اساتید را پای کار بیاوریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب حاتمی کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب حاتمی کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی ولی‌ فقیه در دانشگاه‌های لرستان، 10 بهمن‌ماه در شورای فرهنگی دانشگاه‌های لرستان که در سالن جلسات جهاد دانشگاهی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: اگر مشارکت دانشگاهیان در انتخابات 10 درصد بالاتر برود به طبع آن مشارکت مردم نیز 20 درصد بالاتر می‌رود.

وی با اشاره به تعطیلات بین دو ترم در دانشگاه‌ها افزود: این بازه زمانی بهترین فرصت است که کارکنان را پای کار بیاوریم و هم‌اندیشی شود و دوره‌های ضمن خدمت با پیوست انتخاباتی برای کارکنان برگزار و برای اساتید نیز هم‌اندیشی و ضیافت اندیشه را برگزار کنیم. زمان خالی میان دو ترم که دانشجو نداریم فرصت طلایی کار با کارکنان و اساتید است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان ادامه داد: بعد از ۲۲ بهمن تا انتخابات، ۲۰ روز فرصت داریم که مناظرات دانشجویی و تریبون آزاد را برگزار کنیم و نشست‌ها و کنفرانس‌ها و برنامه‌های جدی تریبون آزاد در داخل دانشگاه و بیرون و مناظرات کاندیداها در دانشگاه را داشته باشیم، این 20 روز طلایی را از الان باید جدی بگیریم.

وی تصریح کرد: پنج هفته تا روز انتخابات وقت داریم، لازم است هر دانشگاه قرارگاه انتخاباتی خود را فعال کند تا بتوانیم از این طریق دانشجویان و اساتید را پای کار بیاوریم.

انتهای پیام
captcha