۳۶ پروژه در دهه فجر در شوط افتتاح می‌شود
کد خبر: 4197105
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
فرماندار شوط:

۳۶ پروژه در دهه فجر در شوط افتتاح می‌شود

شهروز بابازاده گفت: در ایام دهه فجر ۳۶ پروژه افتتاح و دو پروژه کلنگ‌زنی انجام می‌شود که برای اجرای این طرح‌ها اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان هزینه در نظر گرفته شده است.

شهروز بابازاده، فرماندار شوطبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، شهروز بابازاده، فرماندار شوط، امروز، 11 بهمن در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی از مهمترین مناسبت‌های انقلاب اسلامی است و امسال علیرغم توطئه‌ها و جنگ ترکیبی دشمنان علیه نظام اسلامی مردم عزیز ما چهل و پنج سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را جشن خواهند گرفت.

وی افزود: همه دستگاه‌ها و مسئولان در حال برنام‌ریزی جهت حضور پرشور مردم در برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر هستند و تبیین و به نمایش درآوردن دستاوردهای نظام در دهه فجر رسالت بسیار مهمی است که باید همه کمیته‌ها و مسئولان این مهم را دنبال کنند.

بابازاده بیان کرد: برنامه‌های دهه فجر امسال با در نظر گرفتن امید آفرینی، دشمن شناسی و جهاد تبیین مدنظر است و بر ضرورت روایتگری صحیح و اطلاع‌رسانی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و همچنین اطلاع رسانی ها در سطح معابر شهر تاکید شده است. 

وی ادامه داد: در ایام دهه فجر 36 پروژه افتتاح و دو پروژه کلنگ‌زنی خواهد شد که برای اجرای این طرح‌ها اعتباری بالغ بر 170 میلیارد تومان هزینه خواهد شد. 

فرماندار شوط گفت: مهمترین برنامه‌های شهرستان در ایام دهه فجر شامل افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها، آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در روستاها، برگزاری اردوهای جهادی با موضوع سرکشی به دام‌های روستایی، نشست بانوان فرهیخته با فرماندار، امام جمعه و مدیر کل بانوان، غبارروبی مزار شهدا، فضا سازی مدارس، اجرای پویش ملی فجر در تمامی مدارس، فوتسال جام دهه فجر، همایش رای اولی‌ها خواهد بود.

انتهای پیام
captcha