حضور پرشور مردم در انتخابات بیانگر انسجام و وحدت ملی است
کد خبر: 4197493
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹

حضور پرشور مردم در انتخابات بیانگر انسجام و وحدت ملی است

استاندار البرز حضور حداکثری در انتخابات را مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی قلمداد کرد و گفت: خلق حماسه حضور بیانگر انسجام و وحدت ملی در اذهان جهانیان خواهد بود.

مجتبی عبداللهی استاندار البرز

به گزارش ایکنا از البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز پیش از ظهر جمعه، 13 بهمن در همایش عوامل اجرایی ستاد انتخابات شهرستان کرج که در تالار شهیدان نژادفلاح برگزار شد، ضمن تبریک دهه مبارک فجر و اعیاد رجب در جمع بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر از مجریان و عوامل اجرایی ستاد انتخابات شهرستان کرج گفت: امروز توفیق داریم در راستای تبیین گری و امیدآفرینی برای انتخابات پیش رو مهیا شویم.

وی با بیان اینکه شما منتخبان و معتمدان و مورد وثوق مردم در حوزه اجرای انتخابات هستید، به جامعه آماری اعضای هیأت اجرایی ستاد انتخابات استان البرز اشاره و مطرح کرد: یک هزار و ۳۳۰ صندوق اخذ رأی در استان البرز پیش بینی شده است و حدود ۲۶ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی در شعب اخذ رأی، فرایندهای برگزاری انتخابات را عهده دار خواهند بود.

استاندار البرز عنوان کرد: مجریان برگزاری انتخابات از پایگاه اجتماعی و جایگاه ویژه ای برخودار هستند که به عنوان عوامل اجرایی فرمانداری‌ها و شورای نگهبان استان در انتخابات شده‌اند و باید در انتخابات اثرگذار و نقش آفرین باشند. از ابتدای سال جاری تاکنون رهبر معظم انقلاب در ایام مختلف و دیدار و گفت وگو با اقشار، به موضوع انتخابات اشاره و تاکید داشته‌اند.

عبداللهی با تاکید بر اینکه شما معتمدان و منتخبان با آگاهی از نقش برجسته خود در میدان باشند، بیان کرد: ۲۸ روز به انتخابات یازدهم اسفند ماه باقی مانده و نگاه ما این است که هر فردی که به عنوان منتخب و معتمد شناخته شده باید به عنوان مدیر انتخاباتی و فعال اجتماعی برای حضور حداکثری مردم تلاش و تمام زمان خود را وقف انتخابات کند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انتخابات حق مردم و یک تکلیف و مظهر قدرت و قوت ملی است و باید برای اجرای این تکلیف همه اقشار میدان دار باشند، تصریح کرد: با توجه به هجمه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و با تحلیلی بر تحولات منطقه، باید برای قوی بودن ایران اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

این مسئول حضور حداکثری در انتخابات را مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی قلمداد و خاطرنشان کرد: خلق حماسه حضور بیانگر انسجام و وحدت ملی در اذهان جهانیان خواهد بود. ایران کوچک مظهر وحدت و انسجام ملی بوده چرا که اینجا کانون تمرکز اقوام ایران اسلامی است. تنوع اقوام ویژگی برجسته این استان است که باید بیشتر به آن پرداخته شود.

عبداللهی با تاکید بر ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت‌های طیف‌های مختلف در ایران کوچک برای مشارکت حداکثری در انتخابات بیان کرد: حداقل ۲۰ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی ستاد انتخابات البرز ۱۱ اسفند ماه اول وقت باید پای شعب اخذ رأی حاضر باشند. اراده و انسجام نقطه قوت مدیران استان البرز برای پیشبرد اهداف عالی نظام اسلامی در دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه هر مدیر باید یک پایگاه برای جلب مشارکت حداکثری باشد، به جمعیت تقریبی ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفری استان البرز اشاره و عنوان کرد: حدود یک میلیون و ۹۰۰ تا ۲ میلیون نفر در این استان حائز شرایط رأی هستند و علیرغم وجود تمامی مشکلات اقتصادی باید زمینه برای حضور این جمعیت فراهم شود.

استاندار البرز گفت: ما به عنوان مریدان مقام معظم رهبری و نظام و انقلاب اسلامی به منظور پاسداری از خون ۲۵۰ هزار شهید و بیش از یک میلیون جانباز سرافراز کشور هیچ موضوعی را با مسائل ریشه دار نظام و انقلاب اسلامی عوض نخواهیم کرد و همگی پرتوان و با انرژی باید در انتخابات حضور پیدا می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha