برگزیدگان سومین جشنواره‌ سه‌گانه دانشگاه پیام نور در اصفهان گردهم می‌آیند
کد خبر: 4198144
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲

برگزیدگان سومین جشنواره‌ سه‌گانه دانشگاه پیام نور در اصفهان گردهم می‌آیند

گردهمایی برگزیدگان و آیین اختتامیه سومین جشنواره دستاوردها و توانمندی‌های دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور در سه محور رویش، حرکت و نشریات به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

رضا مختاری رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهانبه گزارش‌ ایکنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان اصفهان، اختتامیه سومین جشنواره دستاوردها و توانمندی‌های دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور کشور در سه محور رویش، حرکت و نشریات، به‌صورت همزمان در روز دوشنبه، ۳۰ بهمن‌ماه سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود.

رضا مختاری، رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان و دبیر جشنواره‌های سه‌گانه دانشجویی دانشگاه پیام نور (رویش، حرکت و نشریات) با اعلام این خبر درباره محورهای سه‌گانه این جشنواره اظهار کرد: محور رویش بین کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌های پیام‌ نور سراسر کشور برگزار و فعال‌ترین کانون‌های دانشجویی در بخش‌های گوناگون انتخاب شده‌اند.

وی افزود: در محور حرکت نیز اختراعات، نوآوری‌ها و ابتکارات انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه‌های پیام نور کشور ارائه و انجمن‌های برتر معرفی می‌شود، همچنین سعی خواهیم کرد با حمایت دیگر دستگاه‌های اجرایی، زمینه حمایت از ایده‌ها و نوآوری‌های این انجمن‌ها را فراهم کنیم.

دبیر جشنواره‌های سه‌گانه دانشجویی دانشگاه پیام نور ادامه داد: در محور نشریات دانشجویی نیز بخش‌های تیتر، مصاحبه، خبر، گزارش، عکس، گرافیک و صفحه‌آرایی داخلی، سرمقاله و یادداشت، مقاله و طراحی روی جلد داوری و نشریات برتر، انتخاب شده‌اند.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره سه‌گانه، جلب مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های علمی داوطلبانه و خلاقانه و حمایت و تشویق آنها، شناسایی انجمن‌ها و دانشجویان دارای دستاوردهای علمی ممتاز و تقدیر از آنها، انعکاس و انتقال تجربه‌های علمی موفق و الهی در بین دانشجویان، تشویق دانشجویان به فعالیت‌‌های متناسب با اولویت‌ها و نیازهای کشور، زمینه‌سازی به‌منظور هم‌افزایی انجمن‌ها و تقویت اتحادیه‌های انجمن‌های علمی دانشجویی، نهادینه‌سازی هویت کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها، شناسایی و معرفی استعدادهای شاخص و ناب دانشجویی در حوزه کانون‌ها، تشویق و ترغیب جامعه دانشگاهی به فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی و ایجاد بستری مناسب برای شناسایی و معرفی استعدادها به نظام رسانه‌ای کشور است. 

مختاری یادآور شد: این سومین بار است که بخش‌های سه‌گانه جشنواره همزمان با یکدیگر برگزار می‌شود و این در حالی‌ست که هر کدام از این محورها به خودی خود، رویدادی بزرگ و پرتلاش است و ما با توجه به شرایط، شاهد تجربه جدیدی در این بخش هستیم.

وی درباره اختتامیه جشنواره گفت: گردهمایی برگزیدگان سه‌گانه جشنواره در روزهای شنبه و یکشنبه، ۲۸ و ۲۹ بهمن‌ماه و آیین اختتامیه آن به‌صورت حضوری در روز دوشنبه، ۳۰ بهمن‌ماه جاری در سالن اجتماعات مؤسسه تحقیقات و نشر معارف اهل بیت(ع) واقع در خیابان فرشادی اصفهان برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره‌های سه‌گانه دانشجویی دانشگاه پیام نور در پایان بیان کرد: امیدواریم با خلاقیت و تحول در تشکل‌ها و فعالیت‌های علمی و فرهنگی، احیای هرچه بیشتر تمدن اسلامی را شاهد باشیم. همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب بر جوانان و امید تأکید ویژه‌ای دارند، امیدواریم این‌گونه جشنواره‌ها زمینه تعالی و پیشرفت هرچه بیشتر دانشجویان و دانشگاهیان را فراهم کند.

انتهای پیام
captcha