شناسایی ۵۸۴ نخبه فرهنگی به همت کمیته امداد استان مرکزی
کد خبر: 4198209
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰

شناسایی ۵۸۴ نخبه فرهنگی به همت کمیته امداد استان مرکزی

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی بیان کرد: در دوسال اخیر تا کنون ۵۸۴ نخبه فرهنگی شناسایی و ۷۹۵ دانش‌آموز، دانشجو و طلبه از حمایت‌های فرهنگی کمیته امداد بهره‌مند شدند.

مجید مومنی، مدیرکل کمیته امداد مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، مجید مؤمنی، مدیرکل کمیته امداد استان، گفت: به همت حوزه فرهنگی کمیته امداد مرکزی در دوسال اخیر تا کنون ۵۸۴ نخبه فرهنگی شناسایی و ۷۹۵ دانش‌آموز، دانشجو و طلبه از حمایت‌های فرهنگی کمیته امداد بهره‌مند شدند.

‏ وی با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی نقش زیادی در کاهش آسیب‌های اجتماعی بین مددجویان خواهد داشت، گفت: ایجاد انس، الفت، تقویت روحیه جامعه‌پذیری ،ایجاد زمینه مناسب برای تمرین زندگی دسته جمعی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و تعمیق باورهای دینی جامعه مورد هدف، گسترش و تعمیق مهارت‌های فردی و اجتماعی، پرورش فضای معنوی و ولایت‌مداری در میان مخاطبان از اهداف اجرای اردوهای فرهنگی است.

مؤمنی برگزاری اردوهای زیارتی را از برنامه‌های کمیته امداد در جهت ارتقای سطح فرهنگی مددجویان تحت حمایت دانست و افزود: به همت حوزه فرهنگی در دو سال اخیر تاکنون چهار هزار و ۷۶۱ مددجو تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی به اردوهای زیارتی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در دو سال اخیر تا کنون بیش از ۱۲ هزار دانش آموز، دانشجو و طلبه از خدمات فرهنگی و تحصیلی کمیته امداد بهره مند شدند، ادامه داد: بهداشت روانی، سلامت معنوی، مهارت‌های فرزندپروری دینی و مهارت ارتباط با کودکان و نوجوانان، راهکارهای تغییر و اصلاح رفتار، آموزش سبک زندگی اسلامی مهارت‌های زندگی، آموزش مهارت‌های قبل و بعد از ازدواج از موضوعات مورد مشاوره انجام شده بوده است.

انتهای پیام
captcha