جشن انقلاب در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 4198320
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

جشن انقلاب در اردبیل برگزار شد

جشن انقلاب به‌مناسبت گرامیداشت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 16 بهمن‌ماه در اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل برگزار شد.

جشن بزرگ انقلاب در اردبیل برگزار شدبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل، جشن انقلاب به‌مناسبت گرامیداشت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۶ بهمن‌ماه در سالن جعفر ابراهیمی (شاهد) اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل برگزار شد.

در ابتدای این برنامه که با حضور پرشور اعضا و جمعی از والدین برگزار شد، داریوش علومی، معاون فرهنگی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل با تبریک ایام فرخنده دهه‌ فجر بیان کرد: انقلاب اسلامی ثمره‌ اتحاد و ایثار ملت بزرگ ایران بود که در مسیر اعتلا و پایداری این نظام همچنان تا پای جان ایستاده است.

وی با بیان اینکه به برکت خون شهدا و حضور همیشگی مردم در صحنه‌های مهم و حساس کشور اکنون شاهد ایرانی مقتدر و قوی هستیم، خطاب به اعضای کانون گفت: برای تداوم مسیر پیشرفت کشور نباید لحظه‌ای درنگ کنیم و همواره در هر جایگاهی که قرار داریم با اتحاد و همدلی با تمام توانمان تلاش کنیم.

در ادامه‌ی برنامه نمایشی طنز با عنوان «دوغ قنبر»، کاری از اعضای مرکز یک کانون اردبیل اجرا شد که این نمایش مورد توجه حاضران قرار گرفت. همچنین پخش کلیپ با موضوع معرفی رویداد‌های انقلاب، سرودخوانی اعضای مرکز شماره‌ ۳ کانون اردبیل و همخوانی همگانی، اجرای زنده‌ دوبله پویانمایی و برگزاری مسابقات شاد و مفرح از برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

یادآور می‌شود، این مراسم با بازدید از نمایشگاه آثار اعضا توسط حاضران در برنامه پایان یافت.

انتهای پیام
captcha