روسیه و چین ایستادگی در برابر آمریکا را از ایران یاد گرفتند
کد خبر: 4198488
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴
آیت‌الله اراکی:

روسیه و چین ایستادگی در برابر آمریکا را از ایران یاد گرفتند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، ایران عزتمند است و برخی از کشورها همانند چین و روسیه نیز ایستادگی در برابر آمریکا را از جمهوری اسلامی یاد گرفتند.

آیت‌الله محسن اراکی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظامبه گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله محسن اراکی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که شب گذشته، 17 بهمن‌ماه در مسجد چهارمردان قم برگزار شد، گفت: آزادی که در ایران وجود دارد در کشور دیگری وجود ندارد، این در حالی است که برخی‌ در داخل و همچنین دشمنان ما در خارج از کشور با اقدامات رسانه‌ای به دنبال وارونه نشان دادن شرایط کشور هستند.

وی ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، ایران عزتمند است و برخی از کشورها همانند چین و روسیه نیز ایستادگی در برابر آمریکا را از جمهوری اسلامی یاد گرفتند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جبهه مقاومت ایستادگی در برابر دشمنان را از انقلاب اسلامی فرا گرفته است، افزود: امروز در شرایطی هستیم که آمریکا و رژیم صهیونیستی در دریای سرخ تحت فشار نیروهای مقاومت یمن هستند.

اراکی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ایران در عرصه‌های علمی مختلف پیشرفت‌های بسیاری داشته است، گفت: دانشمندان این سرزمین امروز در بسیاری از حوزه‌های علمی در مرزهای دانش حرکت می‌کنند، در حالی که در قبل از انقلاب چنین شرایطی برای کشور وجود نداشت و بسیاری از مردم کشور ما سواد خواندن و نوشتن نداشتند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دانشگاه‌های کشور بسیار اندک بود، افزود: امروز به برکت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دانشگاه‌های مختلف در همه نقاط کشور برای تحصیل دانشجویان فعال هستند.

وی با بیان اینکه ما در حوزه اقتصاد پیشرفت‌هایی داشته‌ایم، اما انتظار داریم به نقطه مطلوب دست پیدا کنیم، گفت: در طی سال‌های پس از انقلاب اسلامی عمران و آبادانی بسیاری در سراسر کشور رخ داده که فراهم آوردن زیرساخت‌های مختلف از جمله آنان است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: جمهوری اسلامی بر موضوعاتی همانند دفاع از مظلوم و عدالت‌خواهی تأکید دارد، در حالی که آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی به‌دنبال ظلم و ستم هستند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی طی سالیان پس از انقلاب در راستای خدمت به مردم تلاش‌های بسیاری کرده است، گفت: خدمات جمهوری اسلامی در مقایسه با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مشخص و آشکار است و ما امروز به استقلال دست یافتیم، اما عده‌ای تلاش می‌کنند تا با سیاه‌نمایی همه خدماتی که در نظام جمهوری اسلامی صورت گرفته را نادیده بگیرند و مردم را از ادامه مسیر انقلاب مأیوس کنند.

انتهای پیام
captcha