تبیین خدمات انقلاب اسلامی مقدمه جهاد تبیین است
کد خبر: 4198671
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹
استاندار کرمانشاه:

تبیین خدمات انقلاب اسلامی مقدمه جهاد تبیین است

صحرایی، لازمه جهاد تبیین را شناسایی میدان دانست و گفت: دستاورد‌های انقلاب باید برای نسل جوان بازگو شود و سپس پیشرفت‌های امروز، عزت و هویت ملی را با دوران قبل از انقلاب و با دولت‌های موازی خود که با یکدیگر تاریخ مشترکی داریم، مقایسه کنیم.

صحرایی استاندار کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه امروز ۱۸ بهمن در همایش جهاد تبیین و دستاورد‌های انقلاب اسلامی با بیان اینکه جهاد تبیین براساس فرمایشات مقام معظم رهبری امری واجب، فوری و عینی است، اظهار کرد: در منظومه فکری مقام معظم رهبری جهاد با دشمن معنی پیدا می‌کند و جهاد یک معنا و چارچوب دارد، لذا وقتی کار خوبی را جهاد می‌نامیم که دشمن در برابر آن حضور داشته باشد.

وی افزود: مقام معظم رهبری می‌فرمایند؛ «دشمن در برابر ما جبهه تشکیل داده و ما هم باید کار جبهه‌ای انجام دهیم»، این امر آگاهی به اقتضائات زمان را می‌طلبد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه در جهاد تبیین اقدامات فردی و جزیره‌ای و موازی و بی‌انسجامی مردود است، اظهار کرد: در شرایطی که دشمن جبهه تشکیل داده و شبانه‌روزی علیه نظام توطئه و طراحی دارد، باید منسجم حرکت کنیم.

صحرایی افزود: لازم است تا اقدامات جبهه‌ای را در باهم بودن معنا کنیم و کار جبهه‌ای بدون قرارگاه، فرماندهی، هدف روشن، مسئولیت‌سپاری و پاسخگویی امکان ندارد و باید با تمرکز روی یک هدف حرکت کنیم.

وی با اشاره به انتخابات و لزوم تمرکز بر روی این هدف و انجام کار قرارگاهی در این مسیر، گفت: طی زمان باقی مانده به انتخابات، مساجد روی این بحث کار واحد انجام دهند.

صحرایی بیان کرد: تبیین خدمات انقلاب اسلامی در دوران پس از پیروزی مقدمه جهاد تبیین است و جهاد تبیین با شناسایی میدان انقلاب رقم می‌خورد و برای نسل جوان باید دستاورد‌های انقلاب را بازگو کرد و سپس پیشرفت‌های امروز، عزت و هویت ملی را با دوران قبل از انقلاب و با دولت‌های موازی خود که با یکدیگر تاریخ مشترکی داریم، مقایسه کنیم.

استاندار کرمانشاه، تبیین خدمات انقلاب اسلامی در دوران پس از پیروزی را دیگر مقدمه جهاد تبیین دانست و تصریح کرد: جهاد تبیین با شناسایی میدان اتفاق می‌افتد، برای نسل جوان باید از دستاورد‌های انقلاب گفت و سپس این پیشرفت‌ها، عزت و هویت ملی را با دوران قبل از انقلاب و همچنین با دولت‌های موازی خود که با یکدیگر تاریخ مشترکی داریم، مقایسه کرد.

صحرایی در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «به قله نزدیک شدیم»، افزود: توانمندی‌ها و پیشرفت‌ها و احساس هویت را برای نسل جوان بازگو کنیم.

انتهای پیام
captcha