پاسخگویی کمیته امداد خراسان‌جنوبی به بیش از ۴۲ هزار درخواست مردمی
کد خبر: 4199801
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

پاسخگویی کمیته امداد خراسان‌جنوبی به بیش از ۴۲ هزار درخواست مردمی

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: به‌منظور کاهش نگرانی‌ها و کمک به رفع مشکلات شهروندان، از ابتدای امسال به تعداد ۴۲ هزار و ۷۷۶ مکاتبات مردمی رسیدگی شده است.

سید رضا حسینی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته‌ امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، سیدرضا حسینی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی در سخنانی گفت: این درخواست‌ها از سامانه سامد و مراجع مختلف دفتر مقام معظم رهبری، نماینده ولی فقیه، استانداری، نمایندگان مجلس و ریاست جمهوری و درخواست‌های مددجویی است.

وی بیان کرد: موضوعات این موارد در قالب موضوعات کمک هزینه‌های درمان، تحت حمایت قرار گرفتن‌، درخواست وام قرض‌الحسنه‌ کارگشایی و اشتغال، مساعدت بلاعوض و... بوده که در بین این درخواست‌ها تقاضای وام قرض‌الحسنه تحت حمایت قرار گرفتن و درمان از درصد بالایی برخوردار بوده است.

حسینی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) در کمترین زمان ممکن به مکاتبات و درخواست‌های واصله پاسخ خواهد داد و یکی از برنامه‌های این نهاد رفع مشکلات شهروندان است که از طرق مختلف این کار انجام می‌شود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی تصریح کرد: برای تحت پوشش قرار گرفتن شرایط و ضوابط مشخصی وجود دارد و این طور نیست که به صرف اعلام یک درخواست مقدمات این کار فراهم شود.

انتهای پیام
captcha