دوره تربیت مربی قرآن «طرح ملی بشری» در ساری برگزار شد
کد خبر: 4200082
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷

دوره تربیت مربی قرآن «طرح ملی بشری» در ساری برگزار شد

افتتاحیه دوره توانمندسازی و تربیت مربی قرآن کریم با عنوان «طرح ملی بشری» با حضور 300 نفر در مجتمع فرهنگی ایثار ساری برگزار شد.

افتتاحیه دوره توانمندسازی و تربیت مربی قرآن کریم با عنوان «طرح ملی بشری»به گزارش ایکنا از مازندران، محمدباقر علی‌نژاد امروز 26 بهمن‌ماه در افتتاحیه دوره توانمندسازی و تربیت مربی قرآن کریم با عنوان «طرح ملی بشری» در استان مازندران که در مجتمع فرهنگی ایثار ساری، برگزار شد، اظهار کرد: در مدت کوتاه فراخوان برگزاری این دوره، زمینه جذب ۳۰۰ نفر را برای حضور در این طرح فراهم کردیم.
 
وی با اشاره به اینکه مازندران حدود ۲۲ سال از اجرای این طرح محروم بود، افزود: این دوره برای نخستین بار در استان عملیاتی می‌شود.
 
سرپرست گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، تصریح کرد: در طی فراخوان کوتاه مدت که از دوم بهمن‌ماه، صادر کردیم بیش از ۳۰۰ نفر از فعالان قرآنی در این طرح شرکت کردند و قرار است که در سطح استان این رویه را گسترش دهیم.
 
علی‌نژاد اضافه کرد: سازمان تبلیغات اسلامی، اتحادیه مؤسسات قرآنی، بنیاد شهید و اداره‌کل فرهنگی و اجتماعی استانداری در این طرح همکاری کردند.
 
وی با اعلام اینکه برای رسیدن به نتیجه مطلوب از ظرفیت اساتید برجسته قرآنی استان تهران در این دوره استفاده کردیم، افزود: دوره طرح بشری به مدت دو روز اجرا و یک روز را هم برای برگزاری آزمون اختصاص دادیم.
 
علی‌نژاد از برنامه‌ریزی برای اجرای این طرح در غرب و شرق استان خبر داد و یادآور شد: تداوم برگزاری این دوره از مواردی است که به صورت جدی در حال پیگیری هستیم.
 
سرپرست گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برنامه‌ریزی برای توانمندسازی موسسات قرآنی خبر داد و گفت: آشنایی با سامانه، نحوه جذب علاقه‌مندان قرآنی و دور‌های کنشگری مجازی هم از برنامه‌های در دستور کار برای موسسات قرآنی است.
انتهای پیام
captcha