جشنواره ملی نهج‌البلاغه در لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4200516
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹

جشنواره ملی نهج‌البلاغه در لرستان برگزار می‌شود

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان از برگزاری مرحله استانی جشنواره ملی نهج‌البلاغه در دانشگاه‌های استان با محوریت دانشگاه لرستان و ارسال آثار برتر در 20 رشته به مرحله کشوری این جشنواره خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین امین فاطمی‌نیک، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین امین فاطمی‌نیک، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان، 29 بهمن‌ماه، در جلسه شورای هماهنگی قرآن و عترت دانشگاه‎های لرستان که به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: دبیرخانه استانی جشنواره ملی نهج‌البلاغه در دانشگاه لرستان برگزار شده است و هر کدام از دانشگاه‌های استان نیز باید دبیرخانه آن‌را در دانشگاه خود تشکیل دهند.

وی با اشاره به اجرای مراسم احیای شب نیمه شعبان در مسجد دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: تاکنون حدود 70 نفر از دانشجویان برای شرکت در این مراسم ثبت‌نام کرده‌اند و برای این مراسم مهمان ویژه داریم که در مقطعی زندانی داعش بوده است.

فاطمی‌نیک با دعوت از تمام مسئولان دانشگاهی به همکاری و هم‌افزایی در برگزاری برنامه‌های قرآن و عترت در سطح دانشگاه‌ها، ادامه داد: لازم تمام برنامه‌هایی که در این حوزه برگزار می‌شود نمود داده شود.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان گفت: سامانه جامع قرآنی دانشگاهیان لرستان به‌روز نشده که برای انجام این کار به همکاری مسئولان دانشگاه‌ها نیاز داریم.

انتهای پیام
captcha