مجلس مقتدر با انتخاب نماینده متعهد و متخصص محقق می‌شود
کد خبر: 4201499
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

مجلس مقتدر با انتخاب نماینده متعهد و متخصص محقق می‌شود

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه باید نمایندگانی که فهمی از قانون دارند، تجربه دیده، انقلابی و معتقد به نظام هستند را وارد مجلس کنیم، گفت: وقتی افراد متعهد و متخصص وارد مجلس شوند، مجلس مقتدر خواهیم داشت.

آیت‌الله رضا رمضانی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رضا رمضانی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری شامگاه سوم اسفندماه در جمع  نمازگزاران مسجد امام حسین(ع) صومعه‌سرا، اظهار کرد: یکی از نکات قرآن این است که انسان در کار خود استقامت، پایداری و جدیت داشته باشد‌.

وی با اشاره به اینکه سستی در کار، انسان را موفق نمی‌کند، افزود: کسانی که حرف‌شان این بوده که مکتب الهی داشته باشند، باید هزینه بپردازند؛ انسان باید در مسیر درست و توحیدی قرار بگیرد، تحقق انقلاب اسلامی بدون استقامت ممکن نبود. وقتی حکومت نظامی برقرار شد، امام(ره) دستور داد از خانه‌ها بیرون بیایید و حکومت ستم‌شاهی با استقامت مردم از بین رفت.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و دینی، مقدمه ظهور خواهد بود، گفت: این انقلاب دینی و امری الهی است، مردم در همه رده‌ها رأی می‌دهند و همه مسئولان با رأی مردم انتخاب می‌شوند. دنیا همواره تلاش دارد که دستاوردهای نظام را سیاه‌نمایی کند، ایران اسلامی با وجود تحریم‌ها روی پای خود ایستاده و مردم پای کار هستند.

وی با تأکید بر ضرورت حل مشکلات اقتصادی کشور، تصریح کرد: بحث معیشتی و گرانی برخی از کالاها بسیار مهم است، مقام معظم رهبری تأکید داشتند که اگر تحول‌ اقتصادی رخ داده باید در سفره مردم خود را نشان دهد‌.

آیت‌الله رمضانی با اشاره به ضرورت شرکت در انتخابات، افزود: دشمن قهر کردن مردم با صندوق‌های رأی را قهرکردن با نظام برداشت می‌کنند، عده‌ای غرب را بهشت نشان می‌دهند در حالی که آنجا هم مشکلات است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه صومعه‌سرا در بخش کشاورزی دارای ظرفیت‌های زیادی است، تأکید کرد: اگر صومعه‌سرا را جدی بگیریم، می‌تواند قطب کشاورزی در گیلان باشد؛ با ظرفیتی که در استان داریم، نه تنها نباید نیازمند واردات برنج و گندم باشیم، بلکه باید جز صادرکنندگان این محصولات باشیم. باید از بودجه با منابع نفتی فاصله بگیریم و با تولید و صادرات ضمن خودکفایی، برای کشور درآمدزایی کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید نمایندگانی که فهمی از قانون دارند، تجربه دیده، انقلابی و معتقد به نظام هستند را وارد مجلس کنیم، گفت: وقتی افراد متعهد و متخصص وارد مجلس شوند، مجلس مقتدر خواهیم داشت.

آیت‌الله رمضانی با تأکید بر اینکه مجلس باید در رأس امور و در تراز جمهوری اسلامی باشد، بیان کرد: نماینده باید برای زیرساخت‌های استان و شهرستان برنامه‌ریزی کند‌ و همچنین در عرصه بین‌الملل نقش‌آفرین باشد. کسی که از کمیسیون‌ها سر در نیاورد و مواد قانونی را نداند، توان حضور در این عرصه را نخواهد داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: از ابتدای انقلاب، دشمن به دنبال نابودی نظام اسلامی برآمد، ابتدا جنگ تحمیلی را علیه کشور آغاز کرد و حالا با تحریم‌ها، این مسیر را دنبال می‌کند ولی به نتیجه نمی‌رسد. تحریم‌ها در برخی موارد یک فرصت است، امروزه دانش هسته‌ای در بخش نساجی و کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد‌.

آیت‌الله رمضانی با اشاره به اینکه در ایران اسلامی از نظر فکری و طبق فتوای رهبری به دنبال ساخت بمب هسته‌ای نیستیم و آن را سلاح کشتار جمعی می‌دانیم، خطاب به غربی‌ها گفت: بروید با کشورهای که الان بمب و  کلاهک‌های هسته‌ای دارند مقابله کنید.

وی با بیان اینکه در جنگ ترکیبی کشورهای بسیاری جمع شدند که ایران را نابود کنند، افزود: دشمن می‌خواهند بنیان خانواده را متلاشی کند و دین جوانان را از بین ببرد. لذا حضور در انتخابات پیش‌رو معنادار است و به نوعی مهمترین انتخابات در دوران انقلاب خواهد بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ملت با اراده ایران به دشمن اجازه نمی‌دهند که به نظام ضربه‌ وارد شود، بیان کرد: هر ایرانی برای منکوب کردن توطئه دشمن، در انتخابات شرکت کند. دشمن به دنبال ایران ذلیل است.

آیت الله رمضانی با تأکید بر اینکه مردم در انتخابات ۱۱ اسفند، به کسانی که تشخیص می‌دهند رأی دهند و این نشان از تقویت اراده ملت است، گفت: اراده جمعی ملت، قدرت نظام را بالا برده و سرافرازی و اقتدار نظام، همبستگی و بلوغ سیاسی ملت را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha