جشن نیمه شعبان در امامزاده عبدالله(ع) کرج برگزار می‌شود
کد خبر: 4201693
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸

جشن نیمه شعبان در امامزاده عبدالله(ع) کرج برگزار می‌شود

جشن سالروز ولادت حضرت ولی‌عصر(عج) از ساعت 15 در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) محمدشهر کرج برگزار می‌شود.

جشن نیمه شعبان

حجت‌الاسلام مهدی انصاری، مدیر آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) محمدشهر کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با تبریک اعیاد شعبانیه با بیان اینکه شب نیمه شعبان از چنان اهمیتی برخوردار است که هم‌ردیف با شب‌های قدر قرار دارد، اظهار کرد: هدف اصلی از برگزاری جشن‌های نیمه شعبان ایجاد نشاط و آشنایی اقشار مختلف به‌ویژه جوانان با اهداف و فلسفه انتظار و مهدویت و کسب معرفت و شناخت نسبت به امام عصر(عج) است.

وی با اشاره به اینکه انتظار و مهدویت و ترویج این فرهنگ در جامعه عامل مؤثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی است، افزود: ویژه‌برنامه‌های جشن‌های نیمه شعبان فرصتی برای ایجاد نشاط معنوی در جامعه است. از این ظرفیت باید به‌خوبی استفاده شود و از این موقعیت باید همچون شب‌های قدر ماه مبارک رمضان برای کسب خیرات و برکات معنوی بهره برد.

این مسئول با تأکید بر اینکه باید فرهنگ مهدویت در جامعه تبیین شود و ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه بسیار ضروری است، گفت: جشن نیمه شعبان فرصتی برای ترویج و تقویت فرهنگ انتظار است و باید باشکوه برگزار شود.

انصاری در ادامه از برگزاری جشن نیمه شعبان در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) خبر داد و افزود: این جشن فردا، همزمان با سالروز ولادت ولی‌عصر(عج) از ساعت 15 آغاز می‌شود.

مدیر آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) محمدشهر کرج توضیح داد: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام فاطمی‌تبار برگزار خواهد شد و به حاضران شرکت‌کننده در این جشن که دارای اسامی مهدی، نرگس و مهدی هستند جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha