اعلام لیست نهایی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی کرمانشاه
کد خبر: 4202475
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹

اعلام لیست نهایی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی کرمانشاه

لیست نهایی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی کرمانشاه برای انتخابات مجلس دوازدهم اعلام شد.

شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، بیانیه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان کرمانشاه برای معرفی نامزد‌های مورد حمایت خود اعلام شد.

براین اساس، شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی کرمانشاه از زمان اعلام نتایج تائید صلاحیت نامزد‌های حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه، کاندیدا‌هایی که برای حضور در شورای ائتلاف در سامانه مرکزی شورا ثبت‌نام کرده و یا برگه اعلام آمادگی را در جلسه روز جمعه مورخ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ تکمیل کرده‌اند، طی فرآیندی مورد بررسی قرار داد.

در ابتدا، میثاق نامه‌ای ارائه شده و کاندیدا‌ها آمادگی خود را برای بررسی‌های بیشتر شورای ائتلاف و حتی کناره‌گیری به نفع افراد دارای رأی بالاتر در نظرسنجی‌ها در صورت احتمال ورود نیرو‌های غیر ملتزم به جریان انقلابی اعلام نمودند.

پس از بررسی‌های به عمل آمده در چهار مرحله به شرح زیر در خصوص کاندیدا‌ها

مصاحبه با داوطلبان و انتخاب ۱۸ نفر دارای بالاترین امتیاز برای حضور در مجمع عمومی.

رأی‌گیری در مجمع عمومی شهرستان.

رأی‌گیری در شورای ائتلاف استان.

نظرسنجی از سوی یکی از مراکز معتبر تهران.

هر یک از این مراحل ضریبی متفاوت داشته که برای نتایج نظرسنجی بالاترین ضریب در نظر گرفته شده بود و پس از طی مراحل منتخبین مشخص گشتند. ذکر این نکته ضروری است که همچنان که در سال ۹۸ نیز رخ داد این کاندیدا‌ها در مجمع عمومی امتیاز بالایی را کسب نکردند، اما در جمع‌بندی نهایی و سایر مراحل حائز امتیاز برتر شدند.

بدین ترتیب

دکتر عبدالرضا مصری- دکتر محمد رشیدی- سیدقاسم جاسمی

به عنوان افراد منتخب شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه کرمانشاه معرفی شدند.

امید است با حضور گسترده مردم شریف کرمانشاه پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح شاهد حضور افرادی شایسته، کارآمد و اثرگذار باشیم که در پاسخ به مردم شریف فردایی امیدوارکننده برای کرمانشاه را رقم بزنند.

انتهای پیام
captcha