بیانیه شورای قرآن کرمانشاه برای حضور در انتخابات
کد خبر: 4202661
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰

بیانیه شورای قرآن کرمانشاه برای حضور در انتخابات

شورای قرآن استان کرمانشاه برای حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند بیانیه صادر کرد.

بیانیه شورای قرآن کرمانشاه برای حضور در انتخابات

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، شورای قرآن استان کرمانشاه برای حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند بیانیه صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَن تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَىٰ أَهْلِهَا؛ ﺧﺪﺍ ﻗﺎﻃﻌﺎﻧﻪ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻣﻰ‌ﺩﻫﺪ ﻛﻪ ﺍﻣﺎﻧﺖ‌ﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺻﺎﺣﺒﺎﻧﺶ ﺑﺎﺯﮔﺮﺩﺍﻧﻴﺪ».

یک بار دیگر ملت شریف و بزرگ ایران در آستانه‌ی آزمونی بزرگ و خلق حماسه‌ای به‌یاد ماندنی هستند. این‌بار انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در این‌مقطع سرنوشت‌ساز، جهانیان را نظاره‌گر حضور تعیین‌کننده مردم شریف و ولایت‌مدار ایران اسلامی ساخته است.

مردم خداجو و قهرمان ایران اسلامی می‌دانند که وفای به عهد و پای‌مردی در عقیده را چگونه به دوست و دشمن نشان دهند. همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: «هر کس ایران را دوست دارد، هر کس جمهوری اسلامی را دوست دارد، هر کس انقلاب را دوست دارد، هر کس قدرت ملّی را دوست دارد، هر کس پیشرفت را دوست دارد باید در انتخابات فعّال باشد، بایستی در انتخابات شرکت پُرشور انجام بدهد»؛ و ان‌شاءالله مردم شریف ایران به جهانیان نشان خواهند داد که ایران و ایرانیان به آرمان‌های مقدس و ارزشمند کشور وفادارند و این‌پرچم را هم‌پای مقتدا و رهبرشان به دست صاحب اصلی آن خواهند سپرد.

شورای قرآن استان کرمانشاه، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی از هم‌دیاران گران‌قدر، قرآنیان فرهیخته، جوانان پرشور و آگاه، زنان و مردان غیور و تمامی اقشار مختلف دعوت می‌نماید تا با حداکثر دقت و حساسیت از بین افراد شناخته‌شده و مورد وثوق، دارای تقیّد دینی و قرآنی و اهل مبارزه با فساد نمایندگانشان را در مجلسین خبرگان و شورای اسلامی انتخاب نموده و با رأی خود سرنوشت میهن اسلامیان را به بهترین شکل ممکن رقم بزنند.

«شورای قرآن استان کرمانشاه»

انتهای پیام
captcha