اختتامیه سومین همایش شعر «مرد میدان» در بیجار برگزار می‌شود
کد خبر: 4204376
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷

اختتامیه سومین همایش شعر «مرد میدان» در بیجار برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری اختتامیه سومین همایش ملی شعر «مرد میدان» در بیجار خبر داد و گفت: ۲۲۰ اثر از شعرای آئینی کشور به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

علی‌اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستانعلی‌اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: اختتامیه سومین همایش ملی شعر «مرد میدان» یکشنبه ۲۰ اسفند ساعت ۱۰:۳۰ صبح در سینما آزادی بیجار برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دو همایش مرد میدان به صورت استانی و منطقه‌ای برگزار شده بود، افزود: سومین همایش با موضوع و محوریت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت غزه به‌صورت ملی برگزار شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از حضور شاعران برگزیده و ملی شعر مقاومت در مراسم اختتامیه خبر داد و بیان کرد: مهمان ویژه این همایش، شاعر ملی آیینی حاج ولی الله کلامی خواهد بود.

دریایی با اشاره به اینکه 220 اثر از شاعران و هنرمندان سراسر کشور به دبیرخانه این همایش ارسال شده بود، افزود: این تعداد اثر از 95 شاعر آیینی و برجسته کشور ارسال شده است.

وی در پایان گفت: سومین همایش ملی شعر «مرد میدان» به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان برگزار می‌شود و از 10 اثر برگزیده این همایش تجلیل می‌شود.

انتهای پیام
captcha