برنامه‌های رمضانیه کانون‌های مساجد لرستان اعلام شد
کد خبر: 4205167
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

برنامه‌های رمضانیه کانون‌های مساجد لرستان اعلام شد

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان گفت: برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن، مراسم جزء‌خوانی و تلاوت قرآن کریم، محافل انس با قرآن و جلسات تفسیر و احکام در طول ماه مبارک رمضان با محوریت کانون‌های فرهنگی و هنری در مساجد سطح استان اجرایی می‌شود.

رضا چگنی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، رضا چگنی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان گفت: برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن، مراسم جزء‌خوانی و تلاوت قرآن کریم، محافل انس با قرآن و جلسات تفسیر و احکام در طول ماه مبارک رمضان با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری در مساجد سطح استان اجرایی می‌شود.

وی افزود: سرکشی روزانه به مساجد به‌ویژه مساجد شهرستان خرم‌آباد از دیگر برنامه‌های ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان در ماه مبارک رمضان است.

چگنی با اشاره به اینکه مراسم افطار‌المؤمنین با محوریت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان برگزار می‌شود، گفت: هم‌اکنون تعداد ۴۹۸ کانون فرهنگی و هنری عمومی و ۳۷ کانون فرهنگی و هنری تخصصی بانوان در مناطق شهری و روستایی استان فعال هستند.

انتهای پیام
captcha